PoMoC

PoMoC

Anotace: proím pomocte mi ...

Znáte ten pocit,když nevíte jestli to má mezi váma jestě smysl?Jsme spolu sedm měsícu a já jsme si najednou uvědomila, že když spolu chvíli nejsme už mi ani nechbíš.JE to špatně?
Už ani necítím to nadšení jako na začátku,ten pocit když bez tebe nemůžu být,že chi být pořád s tebou...
POřád nad tím přemýšlím.Jsme s tebou ráda,cítím se v bezpečí.
Ale co dál?Stereotypní vztah?_Jak mám oživit náš vztah?jak mám zjístit jestli ho ještě miluju?Pište posím..

(Vždycky chci něco napsat,ale vyzní to úplně jinak xD)

/Hned se smála,hned zas plakala/
Autor naivní_ufon, 04.03.2009
Přečteno 379x
Tipy 1
Poslední tipující: maranika
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

TRochu s tebou soucítím, byl jsem ve stejné situaci. Před týdnem jsme se mým popudem rozešli. Po třech letech.
Zatím si připadám nad očekávání dobře a volně, avšak kdo ví co bude, až to přejde. Lítost? Nový příběh? Kdo ví...

15.03.2009 16:20:00 | Pelican

Nechem byť za múdru. Len pár slov.. Podľa mňa je to takto ok. Keď vieš, že už nemusíš tlačiť na pílu, aby vedel, že ho máš v srdiečku. Vieš, že je tu istota a to upokojuje. Kým ti nie je pomyslenie na neho odporné, je to v poriadku. Proste prirodzený vývoj. :-)
Žiadny vzťah neostáva navždy rovnaký. POonúka sa ti iný level :-)
Nerieš to, príjmi to.

05.03.2009 10:15:00 | maranika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí