dopis autorovi dopisů

dopis autorovi dopisů

Anotace: Je to hodně osobní dílo... Za kritiku budu ale moc vděčná

Jsem nekonečnou čistotou nepopsaného papíru.
A čekám, až do mě vpíšeš svojí krásu (spolu se svou krutostí, ale tak už to chodí).
Ležím klidně...bez hnutí...a hladově vpíjím černý inkoust tvojí duše...láskyplně vděčná za každou další tečku za větou...protože to znamená, že jsem zase o kousek plnější.
Bílí papír jako by nežil...víš? Život do něj vlévají až ty (na první pohled bezvíznamné) stopy inkoustu.
A tak tu před tebou ležím...Ani hodná, ani zlá. Jen bílá, čistá, čekající...

A až mě popíšeš vším co ti jen příjde na mysl...?
Až už nezbyde žádné místo pro další planá slova...?
Co bude dál?
Na pár nekonečných okamžiků se ti schoulím v dlaních... jen na těch pár chvil...než mě zmuchlanou a pošpiněnou zahodíš do koše.
A nebo ne?
Možná se nade mnou slituješ a zařadíš mě do svých desek...mezi ostatní.
To však jen proto, aby jsi mě potom mohl (s posměšným tónem a arogantním úsměvem na rtech) předčítat svým přátelům.
To však jen proto, abych mohla litovat...že jsi mě nezahodil.

---

Na první pohled se to může zdát kruté... Pravdou ovšem zůstává, že bez čistých archů papíru by jsi neměl na co psát. A to by teprve bylo kruté...Nemyslíš?
Autor bosonožka, 05.03.2009
Přečteno 971x
Tipy 9
Poslední tipující: Sýkorka07, Patěnka, Pelican, Someday, Radek.oslov.Šafárik, enigman
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pravopisne chyby to dost kazi...

28.03.2009 20:05:00 | saddova

výborný ..... !
Hrozně mě to natchlo, krátký, výstižný !
pěkně napsaný ....
sakra, co bych ti tak vyčetl .... ?

25.03.2009 00:25:00 | anti-HERO

Moc děkuju za krásné komentáře :-) Dneska se tento dopis konečně dostal do rukou pro něž byl stvořen... Tak jsem zvědavá jakého komentáře se mi dostane od něj...

16.03.2009 23:18:00 | bosonožka

dokonalé... působivé...

16.03.2009 22:51:00 | Patěnka

Tohle je opravdu moc hezká úvaha, balhopřeji a připojuji ST

15.03.2009 16:17:00 | Pelican

Na papir se da napsat vse!!!...
Je to nadherny dilo... ST za obcas a tak vsechno vubec... Zatajil se mi dech, kdyz jsem to cetla... Moc se ti povedlo!!:)

14.03.2009 20:30:00 | Someday

ono se do papíru,dá vetknot vše od lásky,až po nenavist,usměv i pláč

07.03.2009 13:29:00 | Radek.oslov.Šafárik

myslí...

05.03.2009 21:58:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí