Dopis pro lásku

Dopis pro lásku

Anotace: Dopis...vyznání...spíš se potřebuju vypsat.Prosim o kritiku i všechny komentáře

Lásko tolik bych ti toho chtěla řict,ale sám víš,že povídat neumim a vždycky se do toho zamotám.
Tak takhle to budeš mít všechno najednou.
Tak začneme od začátku.
Než jsem tě potkala, byla jsem živel.Divoká,nespoutaná,volná...
Když jsem tě viděla poprvé,netušila jsem,že všechno změníš.Hned ses mi líbil.Byl si fajn.A pak ten pohled.Ty tvoje kouzelný očíčka.Stejně jsem si nemyslela,že tě ještě uvidim víš.Ale stalo se.Naše první schůzka.Rozumněli jsme si.Ani neumim vyjádřit ten pocit,hned po té první schůzce (zas to moje vyjadřování).Pocit,že bych tě ještě chtěla vidět,že si mě zaujal.
Na druhé schůzce,jak si mě chytil za ruku.V tu chvili jsem chtěla být jenom s tebou.
Víš,najednou mi začalo na něčem záležet.Na tobě.Už to nebylo,že jsem se těila jen na víkend,abych si zase mohla zařádit,ale každý ráno jsem vstávala s myšlenkou,že tě třeba uvidim.Byl si moje inspirace.
Když jsem pak věděla,že chci být s tebou,bála jsem se.Nevěděla jsem,jak to vidíš ty.Pak jsem bya štastná,že to tak taky vidíš.
Ten náš vztah těžko zařadit.Někdy klidnej,nebo živej.Občas beze slov,někdy plný smíchu.Je to krásný,až neuvěřitelný,jak se s tebou cítim.Jak čas v tvojí přítomnosti utíká.Ty celej seš neuvěřitelnej.Tim,jak mě dokážeš pobavit.
Když se spolu smějeme,blbneme,nebo jen tak poštuchujeme.
Když vedle tebe ležim a dokážu se na tebe koukat celou věčnost.
Si moji touhou,mym andělem.Seš mi tak blízkej.
Říkám si,že spolu všechno zvládnem.My dva.Ty pořád vedle mě.
Dokážeš mi říct,co potřebuju slyšet
Dokážeš povzbudit
utěšit
naštvat
odpustit..
Miluju tvoje doteky,pohledy,slova,činy!
Sama jsem nevěřila,že dokážu být taková,jaká jsem.
že dokážu takle milovat.
že budu chtít být jen s jednim člověkem.
že nechám všeho,jen pro ten pocit,když jsem s tebou.
že dokážu zapomenout na všechno ostatní a žít okamžiky.
Nevim jak si to udělal,nechápu to.Ale jedno vim jistě.Že tě miluju.
Víš,kdybys ted odešel,nedokázala bych žít jako dřív.potřebuju něčí obejmutí,pohlazení,lasku...A to všechno mi dáváš.Dáváš mi sílu žít.Dáváš mi energii na další dny,než budu s tebou.
Změnil si mě a já už vim,že nechci být jako dřív!
Protože to,že pro někoho žiju,že žiju z jeho štěstí,z jeho radosti a pro jeho úsměv,je pro mě to nejkrásnější,co mě potkalo...
Autor majik..., 20.03.2009
Přečteno 45637x
Tipy 5
Poslední tipující: Kačí, OpilyJohn, carodejka, Hloupá Květinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Prechovavas ve sve dusi krasne pocity nejen proto Ti davam ST ale take se mi libi to, jak myslis, citis a vnimas, vitej na Literu mila pritelkyne.

17.08.2009 01:53:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí