Vztahy v lásce

Vztahy v lásce

Anotace: Krátká úvaha nad neduhem lásky

Proč jsou lidské vztahy tak komplikované? Někdy jsme zamilovaní po uši, snažíme se naši lásku upoutat vším možným i nemožným a stejně to není dost. Láska se nedá vynutit, ale taky by se neměla předstírat. člověk milující se obětuje. Oběti dělá stále dokola, dává pořád šance a neví kdy tento kolotoč skončí. Čeká, že láska kterou si vybral mu bude jeho snahu opětovat, ale světe div se, ne. Neopětovává ji, ikdyž tvrdí že miluje, ale není ochotna se něčeho vzdát. Posezení s kamarády, vyjižďku na diskotéku atd.. Nechce se pro vás vzdat vůbec ničeho a kdyžse podaří, že obětuje jednou posezení s kamarády, tak o tom pak jen mele. Jak lituje, že tam nešla. Každý je zamilován jinak a slovo Láska pro něj znamená něco jiného. Pro mě je to jako puzzle, hodně dílků představující zážitky. Jak dobrých, tak i špatných složených do sebe. Stačí jedno zaškobrtnutí a celé se vám rozsype. Buď začnete skládat znovu, nebo začnete skládat nové puzzle. Otázkou je, kde je ta hranice? Ikdyž milujete, tak kde je ta mez, kdy odejdete a nenecháte se trápit? Kolikrát si budute muset projít těmito zážitky než řeknete STOP!
Na to nezná odpověď snad nikdo, protože pro každého je hranice jinde a to je život.
Autor Tungata, 22.03.2009
Přečteno 455x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí