Chvíle

Chvíle

Anotace: {..věnováno..} *http://www.youtube.com/watch?v=zDVWsBeNNuo*

-Kudy vede cesta? Jak vzletět bez strachu z toho, že mi někdo zlomí křídla a já zažiju střemhlavý pád zpět na zem?
Bez otázek… Jen jeden jediný den prožít bez otázek, kam mířím, kde jsem byla, proč jsem byla… Nevinnost… Existuje?-

Rozhodla jsem se tak. Prostě to přišlo a já věděla, že svou šanci musím využít.

Vzala jsem tvou dlaň do své a hltala její teplo. Hledala jsem odpovědi na ty miliony otázek, které odpovědi ani nemají. Důvěřovala jsem tvým myšlenkám a energii, kterou jsi mi posílal. Chtěla jsem, aby sis onu Chvíli zapamatoval navždy – stejně jako já. Aby se nikdy nedala zopakovat, aby byla natolik jedinečná, že už nikdy nebude… Ne nejlepší, ale jedinečná.

Rozhodla jsem se tak. Skočila jsem s nadějí, že mě zachytíš, ať se stane cokoliv… Moje důvěra se náhle stala neotřesitelnou a naprosto upřímnou. Nemusela jsem si na nic hrát, v tu Chvíli ne. V následujících vteřinách možná přišla faleš, ale to jen proto, abych zakryla jedinečnost Chvíle. Protože jen já můžu vědět, jak moc důležitá byla.
Autor Simísek, 05.04.2009
Přečteno 547x
Tipy 19
Poslední tipující: Akrij8, Caracol, malý lachtánek, Petbab, Ariella13, LucQa, shakespeares, NikitaNikaT., enigman, stmivani.na.lepsi.casy
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsou okamžiky, které se někomu můžou zdát banální... ale jen ten, kdo to zažil, ví jakou sílu a kouzlo dokáže mít jeden okamžik.. vím, o čem mluvíš... taky si takovou chvíli hýčkám

08.04.2009 18:48:00 | Caracol

uchovej si tu chvíli, co byla tak jedinečná..

08.04.2009 14:05:00 | malý lachtánek

Tvá důvěra tě nadnáší. Dokud věříš, nemůžeš spadnout. Nenechej se ovládnout pochybnostmi a budeš letět výš a výš...

05.04.2009 22:13:00 | Ariella13

Určitě si ji zapamatoval, stejně jako Ty.. :)

05.04.2009 15:32:00 | LucQa

ano...jde o jedinečnost chvíle...o jedinečnost okamžiku...o jeho zachycení...

05.04.2009 12:14:00 | shakespeares

Tvá úvaha vede k zamyšlení, líbí se mi zpracování, Tvé myšlení... tak v duchu si též pár věcí přemítám... zlomit křídala je někdy snažší, než bys myslela a čekala, sama to vím a zažívám, každou chvílu se mi je jedni a titéž lidé snadží nalomit... snad denně... člověk se ale časem obrní. Neboj se, kdyby Ti někdo křídla přecek jen zlomil a ty bys padala, já Tě zachytím... vím, že nebudu ten pravý a správný člověk... ale věř, že s bolestmi... chytnu Tě a nepustím.

05.04.2009 10:06:00 | NikitaNikaT.

ne, netesilo me, za ses mela taky blbe... ty vis, ze to nikdy nepotesi... ale kdyz to tak ctu, tak si rikam, ze TED se citis dobre :)... duvera je dulezita, jsem rada ze v nekoho veris :)

05.04.2009 09:12:00 | stmivani.na.lepsi.casy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí