Moje pocity

Moje pocity

Anotace: Tohle je můj názor na lásku napište mi komentáře...ráda si přečtu vaše názory...

Nechápu lásku a to jak můžu někoho poznat a myslet si že je to ten pravej ta skutečná láska na věky.
Pak ale stačí malá chyba a z lásky se stane pomsta,ale proč?Chybama se člověk učí a pak zjistí že je pozdě,i když to byla hloupá chybička,stále tam bude!
ty neumíš jedno a to odpouštět a dát druhou šanci!
Láska dokáže ničit,pro lásku uděláme cokoliv,láska nás zmnění a jen na malou chvilí nám dá pocit štěstí!Láska nám nedovolí řict ne,i když si to tolik přejeme.
Láska mi nenechala kousíček mě samotný,jedinej kousek hrdosti,vzala mi vše!
Ocitla jsem se někde kde jsem nikdy být nechtěla někde kde slovo pravda znamená LEŽ,někdě kde slova MILUJU TĚ,jsou jen pouhý slova,tak kde příjdu přisahám znamená dostal jsem tě a vc mě nezajmáš!Celej život je přetvářka a lež,jak mám věřit v boha když mě nechá se takhle trápit??Život je zlej a lidi co milujeme nám vrazí nůž přímo do srdce.
Jsem na dně a díky čemu??díky lásce.Láska nám dovolí zapomenout,ale jen to špatné,nadávky,lži ,pomluvy...ale nikdy ne ty krásný chvíle,pohledy,dotyky to nedovolí nikdy!Láska nás pošle na dno a jen těžko nám dovolí vztoupat.POKUD VÁŽNĚ MILUJEME TOHLE VŠE LÁSKA DOKÁŽE!!!JEDNOU SI MI ŘEKL ŽE NEVIM CO JE LÁSKA...TOHLE JE LÁSKA MOJE LÁSKA K TOBĚ...UPŘÍMNÁ ,BOLESTNÁ A NEZAPOMENUTELNÁ!
Autor Deniska, 24.04.2009
Přečteno 471x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí