Něco jako láska

Něco jako láska

Anotace: Je jasný, že člověk si prostě nemůže opisovat zápisky z biologie, když mu v hlavě krouží myšlenky tohoto typu. A musí se z toho vypsat.

V životě bych neřekla, že mi někdy bude tolik chybět něčí smích, něčí hlas; že budu tolik postrádat něčí oči, něčí ruce, něčí vlasy, něčí zpěv; že budu tak moc toužit po něčím úsměvu, po něčím pohlazení, něčím objetí a polibku. Nenapadlo by mě, jak moc budu postrádat vůni a hebkost něčích vlasů a něžnost něčích očí.
Nikdo by mě nepřesvědčil, že budu občas večer brečet; že začnu nenávidět jaro kvůli zamilovaným dvojicím všude kolem; že si budu opakovat něčí věty slovo po slovu a nikdy nebudu vědět, jestli mi pak bude líp nebo hůř; že budu narážet do sloupů kvůli svému permanentnímu snění s otevřenýma očima; že často nebudu moct usnout; že někdo pro mě bude daleko důležitější než celý zbytek světa; že téměř každé slovo vyvolá ty nejneuvěřitelnější asociace a rychle se dostanu k něčímu jménu.
Nečekala bych, že si díky někomu budu připadat krásná, chytrá a tak šťastná.
Nevěřila bych, že někdy budu do někoho tak šíleně zamilovaná.
A že se mi po tobě bude tolik stýskat.
Autor Barčín, 28.04.2009
Přečteno 382x
Tipy 1
Poslední tipující: Veverushka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zvlášť když sedí dva kroky daleko...

28.04.2009 21:14:00 | Veverushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí