Ty a já!!!

Ty a já!!!

Anotace: Není důležité neprohrát,ale vyhrát!!!

Učinil jsi ze mě nejštastnějšího člověka na zemi i ve vesmíru.Ničeho nelituji, pouze srdce mi umírá žalem, že ten nevšed- ní zázrak trval pouhých pár dní.Teď mám mnoho otázek, bohužel však ani na jedinou neznám pravdivou odpověď.Namáhavě přemýšlým o mé jakékoliv vině.Slzy smáčí mé tváře toužím je zastavit, ale neposlouchají.Není lehké zjistit, že tak velmi brzo máš pocit, že Tvé přiznání k naší nádherné lásce bylo unáhlené.Nedokážu utlumit svůj vroucí nejčistší cit.
Břitva, která šikovně směřuje do mého, ovšem Tebou zraněného srdce prodlužuje nekonečné utrpení, jenž prožívám.Náhle toužíš po mém pochopení a chápavé toleranci s Tvou stávající nešetrně bezcitnou, avšak ničím nenávratnou volbou řešení.Teď pravdou jistý jsi si víš?Proto milosrdně lžeš i když už dávno na mě nemyslíš.
Vlastně nic nechápu!Proč jinak to cítíš, nežli dřív mám dojem, že mé city jsou Ti na obtíž!Tím více rozmluva nás dvou je nanejvýš potřebná.Víc a víc se mi vzdaluješ a já ustupuji Tvým náladám a nesmyslným obviněním.Viditelně vnímám všechny změny, až na několik společných okamžiků štěstí, jenž mi občas dovolíš prožít.
Překrásná čarovná láska zmizela z Tvé duše tak rychle jak začala.Postrádám Tvé doteky, úsměvy a slova plná něhy.Znovu toužím smát se na okolní svět a věřit naivně ve stálost naší lásky!!!
Autor Rebelka21, 07.05.2009
Přečteno 493x
Tipy 1
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí