Jeho stín?

Jeho stín?

Anotace: Ukážu ti cestu, která pro tebe bude nejlepší..ne o který si myslím, že bude nejlepší, změním ti život, během chvilinky..nevěříš=D??

Jdu ulicí, ne není to jako dřív, jako před několika měsíci. Teď už nejsem s tebou, necítím lásku, ani nenávist. Necítím k tobě vůbec nic. Minuta ticha mě připraví o roky štěstí. To díky tobě jsem prožila to nejhorší. I já na tom mám svůj úděl, né tak velkej. Snad si dovolím tvrdit, že minimální. Není to jako dřív, kdy jsem si jen zahrávala se vším, teď vím, že život není hra, je to válka. Láska? Láska je ten důvod tý války. Ukážu ti cestu, která pro tebe bude nejlepší-o co ses pokoušel? ne o který si myslím, že bude nejlepší-myslíš, že utrpení z rozchodu a z konce lásky je to nejlepší? Změním ti život-To se ti povedlo, jsem jiná, jak jsi chtěl, jsem jiná, jak sis přál, ale už nikdy nebudu tvá, během chvilinky jsi mě potopil jak loď, tak promiň, že jsem tě stáhla sebou. Co jsi čekal? Nevěřila jsem, že se ti to povede, jako jsi ty nevěřil, že se mě povede tě stáhnout sebou. Co sis proboha myslel? Že se budu doma užírat a nikdy se ti nepomstím=DD..udělal jsi ze mě zrůdu, to jsi chtěl, během chvilinky na nemocničním lůžku jsi ze mě udělal zrůdu, práznou a bezcitnou. Děkuju, bylo to to nejhorší a nic horšího už mě nepotká. Teď už jsem šťastná.
Autor Ka.ce.tka, 21.05.2009
Přečteno 294x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Realita je tvrdá! Děkuju=)

30.06.2009 08:30:00 | Ka.ce.tka

To je velice silné! A dobré

06.06.2009 20:26:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí