:-D Mír v Srdci se vzpomínkou na Ludvíka:-D :-)

:-D Mír v Srdci se vzpomínkou na Ludvíka:-D :-)

Anotace: 1. část (Ludvík Kučera)

Sbírka: O Lásce

Takže, jak asi začít..
NO tak přezdívku Salma, jsem si vybrala, protože toto jméno pochází z arabštiny a znamená Mírumilovná=D... Začala jsem psát na tuto stránku abych zveřejnila pár věcí, které píši (hlavně o mé lásce) ale které píši už hrozně dlouho ale zveřejňuji je až teď. No to je ale fuk, pravej důvod proč píši je.. Důkaz, že Miluji Ludvíka Kučeru.=))

Píši si něco jako deník a je jen o mé Lásce. Lásce, kterou Miluji od prvního pohledu. Poprvé jsem ho zahlédla v květnu 2007. Šel hrát basket na hřiště a já jsem šla s kamarádkou, která ho znala a něco od něj potřebovala. Byla to chvilička, asi pět minut.. a myslela jsem na něj stále. Na ty nádherné smaragdové oči a krásné černé vlasy. Vždy, když jsem snila o svém Princi, tak jsem si usmyslila, že má zelené oči, černé vlasy, snědou tvář a hlavné krásné srdce. Byla jsem do něj zamilovaná a stále jsem se na něj vyptávala kamáradky a čím víc mi o něm povídala, tím víc jsem se zamilovávala a věděla jsem, že nikdy nemůže být můj. Snila jsem o něm dnem i nocí, protože ON byl ten můj Princ. Tak něžný, hodný a krásný... Byl má platonická Láska.=D
Jednou jsem šla se svými kamarádkami do klubu, do La rosa negra (U černé růže)... A ON tam byl! Byl tam a byl neuvěřitelně krásný. Tančil! tááák krásně! ale tak jsem se bála, že jsem s ním neprohodila ani jedno slovo... Nevšiml si mě a odešel pryč...
Mé srdce se stále více zamilovávalo a už to bylo horší.. Začala jsem žárlit=D na spolužačky, které o něm věděli více a jedna se dokonce do něj hroucně zamilovala, ale nemilovala tak jako já. Bylo to hrozné, protože všichni o tom věděli a pomáhali ji ho dostat=D. Zatímco o mé lásce k němu, nikdo vevěděl. Tak jsem si řekla, že už na něj přestanu myslet. Šlo to těžko ale přeci šlo.
18. Července 2008 ... Jsme byli domluveni s kamarády a s mím Princem, že půjdem do La rosa negra. Překvapivě jsem nebyla nérvozní a těšila se a když jsem ho viděla čekat, tak se mé srdce rozbušilo a říkalo si.. JE TU! ON JE TU! Byla jsem Šťastná.. Jenže, pak mi má sestra, s kterou jsem měla v té době velké problémy, řekla něco ošklivého(=D) a zkazila mi náladu. Ten večer jsem se teda chovala opravdu hloupě. Moc jsem toho neřekla a neudělala jsem dobrý dojem. Odešel asi po hodině a já se pak cítila hrozně. (,,Šance, kterou jsem měla, tak té moc lituji.") Myslela jsem na něj stále a více a bylo to pořád horší a horší. Nenáviděla jsem se.

V září 2008 když jsem šla ze školy, jsem ho potkala jak čeká před školou.. Čekal na svou princeznu. Prohodila jsem s ním pár slov ale věděla jsem, že ani neví co jsem zač, že ho nezajímám. A pak to teprv začalo...

MÍR V SRDCI SE VZPOMÍNKOU NA LUDVÍKA.. =Dtak to jsem stále říkala..
Pokračování příště=)
Autor Salma, 23.05.2009
Přečteno 239x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí