Já+Ty= My

Já+Ty= My

Anotace: Pro něj. K ročnímu výročí..

Tak už je to rok. Dvanáct měsíců jsme spolu. Nikdo by nevěřil, co se do tolika dní vejde hádek, zážitků, polibků, krásných slov, společných výletů, smíchu, radosti, pláče… Dny byly špatné i dobré, střídalo se to jak na běžícím páse. Vždycky to nebylo lehké, ale před rokem jsem byla ještě tak naivní, že jsem si myslela, že mi dva se nikdy hádat nebudeme, nedovedla jsem si to představit. Přišlo to jako blesk z čistého nebe-první hádka, potom druhá, třetí, padesátá,… Ale my jsme ty všechny hádky a špatné dny plné zklamání překonali. A to je naše výhra. Všechny překážky jsme zvládli, můžeme být na sebe patřičně hrdí.

Kdysi jsem si vysnila prince na bílém koni a představovala jsem si, jak to s ním bude krásné. Když ses mi poprvé dlouze zadíval do očí, když jsme šli poprvé ruku v ruce, poznala jsem, že ten princ jsi TY. Cítila jsem, že jsme si souzeni. Žádná ta rádoby romantická telenovela. Tohle bylo doopravdy. Věděla jsem, že to nebude jen románek na několik týdnů nebo měsíců. Už od začátku mě nějaký vnitřní hlas přesvědčoval, že TY budeš láska mého života. Že TY mi změníš život k lepšímu a ukážeš mi cestu. Ano, měl pravdu. Hlas srdce nikdy nezklame a já se naučila mu věřit. Říká se, že když se naplní srdce, rozum se vyprázdní a naopak. Zpočátku to tak vypadalo, ale postupem času jsme se naučili obojí vyvážit.

Krásných chvil, co jsme spolu prožili, si nesmírně vážím a mám je uchované pečlivě v paměti. Naše výlety, procházky, koukání na filmy, scrabble, lyžování,.. Na to by mi snad nestačila stránka papíru, abych mohla vše vypsat. Za ten rok se toho stalo hodně ani se mi tomu nechce věřit. Až si tohle přečteš, snad ti proběhnou hlavou ty nezapomenutelné chvíle a dodá ti to pocit štěstí tak jako mně. Když je mi nejhůř, tak myslím na společné chvíle s tebou. Něco ti prozradím, vždycky ti říkám, abychom si tolik neplánovali, protože potom budeme zklamaní. Říkám ti, že je málo pravděpodobné, že spolu budeme ještě za rok. Ve skutečnosti si myslím pravý opak. Chci s tebou strávit co nejdelší část mého života, je mi s tebou dobře. Podle mého spolu rok určitě ještě budeme. Jen je mi líto, že se nebudeme po prázdninách vídat každý den ve škole, jak jsme byli zvyklí. Každou přestávku jsme byli spolu a teď to náhle má zmizet. Odloučení od tebe pro mě bude těžké, ale my to zvládneme, už jsme zvládli leccos.Snad se nemýlím a nebudu ti za rok touhle dobou psát dopis znovu, ale rozlučkový.

Nedokážu si život představit bez tebe, jsi jeho nedílnou součástí. Slyšíš, MILUJI TĚ a klidně to zakřičím do celého světa, ať mě každý slyší! Nevěřila jsem, že tahle dvě slůvka někdy někomu řeknu, protože jsem dost dobře nevěděla, co to znamená. Teď už to díky tobě vím. A za to ti moc děkuji. Děkuji, že mi pomáháš stavět schody do nebe a děkuji za každý tvůj úsměv, co patří jen mě. Díky, za každé tvoje slůvko, kterým jsi mě potěšil. Děláš toho pro mě moc, snad si to ani nezasloužím. Prosím, hlídej všechny moje kroky a vždy, když upadnu, zas mě vrať zpátky na nohy, jako jsi to dělal doposud. Vážím si tě.

Pokud jsi se prokousal až sem, tak víš všechno, co bys vědět měl. Při představě, že bych tě ztratila, zdá se můj život prázdný.Jen mi prosím už víckrát neubližuj, potom dostávám těžké rány, z kterých se těžko vzpamatovávám. Neopouštěj mě. Vždycky budeš v mém srdci jako první opravdová láska, co mě kdy potkala. A na tu se nezapomíná. Nikdy nezapomenu, miláčku….
Autor Mademoiselle S., 24.05.2009
Přečteno 498x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jedna z těch větších zkoušek vás čeká - právě to odloučení... rozprchnutí se na jiné školy. Bude to pro vás hodně velká a upřímně nelehká zkouška. Přeju Ti, abyste se s tím jako pár nemuseli prát a opravdu to zvládli! :-)

24.05.2009 23:30:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí