Ledové srdce

Ledové srdce

Anotace: O dívce,která neví co cítí ke klukovi,kterého předtím asi milovala....Miluje ho?...co vlastně cítí?

,,Myslela si, že má vše vyhráno!" ,,Najivně si myslela, že objevila kluka svych snů." Doufala v to,už chtěla být št´astná,chtěla milovat,přála si báječnyho kluka, kluka ktery by ji pochopil, byl inteligentní a hodný...
Našla ho?,,Proč změnila tak rychle nazor?",,Milovala ho?",, Existuje láska na první pohled?"
Viděla ho naposled včera, dnes jen zahlédla-ani se nepozdravili.,,Může mít tak krátká nepřítomnost toho člověka vliv na city toho druhého?
Proč si ještě ráno v 5 hodin myslela že ho miluje a večer v 8 hodin ma pocit jako by nikdy nic nebylo.... Jako by k němu nikdy nic necítila, a možná taky necítila... co bylo to, co nazývala laskou?To že se nemohla dočkat až zase bude s ním a když byla s ním nechtěla odejít?I když věděla že na ní bude máma křičet kde je tak pozdě...? Proč to dělala,když tedy nemilovala? A jestli milovala, proč nemiluje i ted´? Co se stalo? Byl moc dokonalý? Nebo jí něco na něm vadilo? Pohádala se kvuli němu se svou kamarádkou,se kterou si byli hodně blízké...stálo to za to? Bude vůbec něco?

Stála o to najít kluka,kterýho by milovala.Našla kluka ke kterýmu neví co cítila,ale kterýho by mohla milovat. Anebo to není ten pravý? Objevila kluka, který ji přitahoval z neznámeho důvodu,aniž by ho znala...a pomotal jí hlavu...
Má cenu o něj dál stát?Bude ho milovat? Bude milovat on ji? Bude něco?

Už vím co by si ta dívka přála...
Aby jí naznačil,že o ni stojí, mohl by ji někam pozvat, pekně si s ní popovídat, přála by si,aby ji pohladil po zádech, a aby byl k ní upřímný a řekl jí vše na rovinu...
Ona nestojí o sex,nestojí o vášnivou líbačku, nestojí o to stát se nák populární /páč ví že je z velmi vybrané společnosti/ nestojí o to se s ním předvádět v nějaké společnosti...
Jde jí o city, které by k sobě měli, jde jí o něco co se nedá popsat slovy....
Je položena znovu ta otázka- MILUJEŠ HO?... myslím že odpověd je už jasnější -NE...ALE...ten boec ji vážně přitahuje,chtěla by s ním být,myslím že by ho i milovala...-MILUJEŠ JI?

Ted´ jí zbývá jen doufat,že se splní její naděje.. a on příde,vše si řeknou vysvětlí,a bude jim fajn...
/opět asi zase jen má utopie:)/

Nezbývá nic jineho než věřit...>>dívka<< ona věří,at´ už třeba jen najivně-ona prostě věří!

Už se necítí jako provinilá,ta která nemiluje,přišla na určité city které jsou si hodně podobné...

Všechno zlé je k něčemu dobré...
Autor Lucisatko, 03.06.2009
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí