Zhrzená nebo opravdová láska?

Zhrzená nebo opravdová láska?

Anotace: Zamyšlení se nad mým problémem a žádost o pomoc a odpovězení mi na pár otázek na konci onoho textu. S pozdravem Vaše Ewelin

V dnešní současnosti žije člověk v domnění, že vše co k životu potřebuje jsou peníze. Ve většině případech tomu tak je, ale lidé a láska? Mnoho studií se o lásce z psychologického hlediska vůbec nezajímalo. Proč? Já kdybych jednou se měla dát na psychologii zajímala by mě láska, její problematika a vše co se kolem ní točí. Ale jdu k mému problému.
Jak bych řekla. Člověk, který žije minulostí a myslí jen do budoucnosti žije v určitém očekávání. Očekává co se bude dít a plánuje si co bude, nebo jakého cíle by chtěl dosáhnout, ale... Co přítomnost? Co čas? S tím je to velmi složité. Četla jsem spousty recenzí, knih a dalších, ale nikdy jsem nepochopila to co jsem chtěla. Zjistila jsem, že si to člověk musí zažít sám. Musí si tím projít, musí získat určité zkušenosti a vytvořit si svůj názor na onu uznávanou či pohrdanou lásku.
A já chci pomoc. Mám možnost milovat, být milována mít svou opravdovou lásku, někoho kdo je až příliš dokonalý a nesčetně mě uráží. Nebo být s někým pro koho znamenám skoro celý život, chápe mé nedostatky, chybky bere za dokonalost a miluje mě opravdu se vším všudy?
Pana Dokonalého znám velmi dlouho. Je velmi hezký, má skvělé vystupování a charisma, ale chybí mu ta ona něžnost. Co se týče přístupu dokázal by uhodit, v sexualitě je taky velmi hrubý, a objímání je občas i bolestivé. Je to cizinec a má to asi v krvi. Jenže co když začínám vidět lásku v klukovi, který je normální, vypadá poměrně dobře, ale vyniká sovu něžností. Je to úplný opak.
Mám žít s opravdovou láskou a vědět, že někde bude člověk chmuřit pro mě? Že já byla jeho láskou? A on byl mojí? Jenže to je těžká odpověd. Realita však je to, že už možná nedokážu milovat. Vím jak člověk cítí, vím co dělá, čeho je schopný, ale já to nemám. Nevím proč jsem úplně chladná. Přetvářím se, ale nechci být sama.
Co mám dělat? Přestat očekávat? Je pravda, že lidé co očekávají většinou bývají těmi, kteří se topí v smutku a depresích? Když se rozejdu s jedním něudělá si něco ten druhý? Když opustím opravdovou lásku, bude mě nenávidět? Nevím, co by jste udělali na mém místě? Řekli, že jsem děvka? Asi ano...
Autor Lady von Sesual, 14.06.2009
Přečteno 446x
Tipy 1
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná tušíš, že ti každý spíše poradí pana nedokonalého. Já osobně určitě. A navíc dávám tip za zajímavou úvahu.

16.06.2009 11:30:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí