Vzkaz

Vzkaz

Anotace: Život je boj, a s citama se dá bojovat velice těžce!

Bude to jako dřív?Asi už se z toho nic nevykouzlí že? Tvrdá realita! Snažím se s tim smířit, ale nejde to... Nemám na to, když vím, že Tě to nezajímá, že Ti je vše jedno- kéž by to byli jen pitomý písmenaka, který sem si musela přečíst, ale nic by neznamenali. Jestli chceš slyšet, že to nechci vzdát, tak nechci ale vzdávám to! Už víš proč jsem nemilovala? Nechtěla sem aby mi někdo ublížil a když sem se zamilovala a uvěřila, ranils mě! Bolí to. Kéž by to bylo jen nedorozumění a mohli by sme pak dělat že se nic nestalo, snad by sme tohle dokazali přejít mlčením. Proč se toto muselo stát a zrovna nám dvěma? Proč? Mám v hlavě spoustu otazek a jen jednu odpověd - miluju Tě.... a ty to víš...
Sakra co se s Tebou stalo? CoTi bylo?
Nechci Tě ztratit - Tebe ne! Tebe nikdy! Prosím snaž se to nepokazit. já Ti věřím.Chci Tě moooc! Stýská se mi po Tobě, chybíš mi.... nezapomenu pamatuješ? /Dračice, bazén a sprcha, tam tehdá na lavičce, pro Tebe cokoliw a kdykoliw, nedá se Ti odolat, okurek.../
NÉÉÉÉÉÉ.... Sama v sobě na sebe křičím! Na tu krátkou dobu jsme spolu zažili dost věcí a na ty zapomenou tnehci! Vím že jich bude víc! A to co sme si slíbili splníme! Oba!
Nechci Tě ztratit! Nikdy!
Je to jen má najivita nebo to oba cítíme stejně?

Chtěla bych abys přišel a řekl miluju Tě jen Tebe! Už chci být jen s Tebou, aby sme si vše vysvětlili a.....
Chjo, jak to dopadne? Snad dobře... Prosím! Bojím se ale nevzdám to! /Nedovol aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!/ Budu o Tebe pořát bojovat dokud mi neřenkněš že už to važně nemá cenu.. a ted vím, že to cenu má...
Vím že mám naději a nedohlám ji jen tak pustit....
Počkám...(ty víš co to znamená)
Autor Lucisatko, 20.06.2009
Přečteno 420x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí