láska přes internet

láska přes internet

Anotace: Velmi stručně o hledání odpovědi.

Zamilovat se… Co to znamená? Jaký je to pocit? A čím se získá? Dlouhým vztahem, který vás naplňuje, a který oba postupně budete utvářet? Nebo najednou někdo přejde, podívá se na Vás, a Vám se podlomí nohy? Co je nutné k tomu, abychom se někomu odevzdali? Představte si situaci, kdy se vám nějak začne líbit někdo, koho jste nikdy neviděli, jen jste s ním v kontaktu přes nějaké moderní informační médium, například internet. Má pak takový vztah šanci na vzniknutí na osobní úrovni? Četl jsem takovou krátkou povídku, bylo to asi nějak takhle: „Byla jedna slepá dívka. Odháněla od sebe všechny lidi, až na jednoho chlapce, který s ní trpělivě trávil čas, pomáhal jí a staral se o ní. Dívka měla chlapce ráda, a řekla mu, že kdyby mohla vidět, hned by si ho vzal. Jak šel čas, naskytla se dívce příležitost transplantace očí, které využila. Když poprvé spatřila svého přítele, zjistila, že je slepý. On se jí optal, jestli si ho tedy vezme, ona však, vědoma si svých nových možností, nabídku odmítla. Chlapec zdrceně odešel, a dívce přišel po několika měsících dopis od něj, psaný rukou jeho známého. Přál jí v něm v životě hodně štěstí, a dopis zakončil slovy: “Dávej pozor na moje oči”. Co je tedy láska, jak se pozná, a co je člověk schopen pro ni obětovat? Jaká je tedy šance v dnešní době potkat někoho na síti, a vytvořit si s ním posléze plnohodnotný vztah? Já nevím, a na jednu stranu toužím tu odpověď zjistit. Na stranu druhou, se neskutečně bojím odpovědi. Protože zničené srdce by mohlo bolet víc než vypíchnuté oči…
Autor Jimmy Ručka, 21.06.2009
Přečteno 633x
Tipy 1
Poslední tipující: Hejky
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí