Boj s láskou...

Boj s láskou...

Anotace: Dlouze se jí podívala do očí. Hrála vabank. Kostky s mlčenlivou přesností dopadly na stůl.

Dlouze se jí podívala do očí. Hrála vabank. Kostky s mlčenlivou přesností dopadly na stůl.

>>> Tohle byla poslední šance, můžeš odejít…

S hrůzou pozorovala počet na kostkách, slzy se hlásily ke slovu.

>>> Tak jdi… jednou to skončit muselo…

Naposledy se podívala na jejich společnou fotografii. Ohromná bolest a prázdnota zalila její tělo. Nikdy nebyl její, nemohla ho vlastnit. Jen pár společných nocí, zbaběle ukradených a bolestí následnou, draze zaplacených.
Teď srdce puká a svět se sype. Zrnko za zrnkem dopadají na zem a mísí se s přívalem slz. Studená země jí pálí do dlaní. Odmítá pomocné ruce přátel, bez něj nechce žít.

>>> Vzchop se, chudinko, můžeš mít mnohem víc…tahle hra vás dvou končí…

Nechce poslouchat, ale kam má utíkat, aby se schovala sama před sebou?! Běží bludištěm iluzí. Prchá sama před sebou, před vlastním rozumem. Chce za každou cenu ubránit své zamilované srdce, nechce se vzdát.

________________________________________________________

On ví, že jí může kdykoliv mít, pohrdá a vysmívá se.
Užívá si a zlomené dívce vše vrací. Kam zmizela ta vztyčená hlava, okouzlující úsměv a zástup kluků? Všeho se vzdala, on byl její svět. Jen drobné náplasti v podobách úletů. Neumí se bránit, nemůže zranit to, co miluje. Dál trpí pod oparem lží. Snad jen doufá, že bude na jednu noc, zase jen s ním.
________________________________________________________

Zastavila se, nechtěla utíkat. Pevně zavřela víčka a nechala padnou poslední slzu. Věděla, že tohle není konec.

>>> chachacha

Uplakaně zavrtěla hlavou… neposlouchala bolest svého srdce… právě prohrála… BOJ S LÁSKOU
Autor I.walk.Alone, 04.07.2009
Přečteno 417x
Tipy 9
Poslední tipující: Markéta G., Agniezka, bejbyyyy, Lady Carmila, Zambie, zlomený a nanicovatý -__-
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nepíšeš ty náhodou o mně?

24.08.2009 15:58:00 | Markéta G.

vím o čem mluvíš...zvlášt ve větě..."On ví, že ji může mít kdykoliv.." překrásné...

06.07.2009 10:48:00 | Lady Carmila

to se bohužel někdy stává..

04.07.2009 15:44:00 | zlomený a nanicovatý -__-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí