Jeden z těch dnů,kdy se neozval

Jeden z těch dnů,kdy se neozval

Anotace: Láska je krásná... je krásná když jsou na ni dva...ale když jsi na ni sám,ani ne :(

....Další z těch dnů.... Sama... Nenapsal,řekl že napíše a? Nenapsal...

Ležím na posteli,sluchátka na uších,ve kterých mi hrajou samé písničky o nešťastné lásce... Venku se pomalu stmívá a Ty čtyři stěny,stěny mého pokoje,se mi zdají tak těsné... Můj pokoj je tak ztísněný... Jak deprimující.

.....Sedím,čekám doma v naději,že napíše... Je léto... všichni "spárovaní" a já? Zamilovaná do kamaráda... Já si tím jsem jistá,on to ví... Ale ne... on je tak tajemný... Nevyznám se v něm....

Když se podívám z okna,vidím Ty páry... Ty šťastné lidičky... Jak jdou,neví kam,ruku v ruce... Sakra,já jim tak závidím.

...Jeho objetí,tak pevné,ochranitelské...Jeho doteky,tak krásné až z nich mám husí kůži....Jeho tyrkysové oči,před kterýma se neumím schovat...Jeho polibky,tak sladké a jemné,které mi vysílají do srdce milióny jiskřiček...Jeho povaha,hodnějšího člověka fakt neznám...Jeho tělo,heh...dokonalé...

Heh,západ slunce...super...Fakt nádhera,ale zase na něj koukám "sama"...Nikdy né s ním...Nikdy?

...Mám pocit,že je to anděl...

Proč?Proč to všechno...Protože nikdy neudělá víc?

...Zažili jsme toho spolu moc a ještě zažijem,to vím...Zažili jsme...Ty chvíle: rozkoší,romantiky,smutků,radostí,žárlivé,bláznivé....

Vždycky se zmůže na to svoje: "Zlato moje,mám Tě hrozně moc rád." ...Já se v něm nevyznám...Nevím co tím myslí,nevím co sakra cítí.

...Naše polibky jsou tak nezapomenutelné...nebo Ty naše "filmové" dny u mě doma...Každou minutu bez něj si připadám tak ...prázdná.....

Bojím se zeptat se....Bojím se a taky vím,že by řekl: " Promiň,ale NE!"... Mýlím se snad?

...Vím,že jsem jen kamarádka...Ale proč žárlí? ...To že já žárlím to je jasné,ale proč on?....

Můžu být někdy víc než kamarádkou?
Autor Dark dream, 19.07.2009
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí