Dobrou noc, Lásko

Dobrou noc, Lásko

Anotace: Přeji hezké sny a ... děkuji za otření slziček.

"Dobrou noc, Lásko."
"Dobrou noc, Zlatíčko."
Jako vždy se přitulíš a políbíš mě. Jako každou noc se ke mně přitiskneš, obejmeš mě a usneš. A já jako každou noc přemýšlím.
Vybavuji si detailně celé Tvé krásné tělo. Cítím Tvůj dech a cítím tlukot Tvého srdce. Vnímám každý Tvůj sebemenší pohyb a vychutnávám si Tvoji vůni. Opatrně, abych Tě nevzbudila, hladím tvé hebké černé vlasy. Něžně Ti dávám malé pusinky na prsty, dlaň i zápěstí. Usínám někdy i déle jak hodinu, jen proto, že si tak ráda uvědomuji, že jsi u mě. Jsi u mě. Jsi tu se mnou.
Téměř každou noc je to to samé. Ležím se zavřenýma očima a vím o všem kolem sebe. A vím hlavně o Tobě. Proti své vůli Tě zbožňuji. Téměř každou noc mi začnou téct slzy. Čtenář si uvědomí, že jsou to slzy štěstí, ale já vím, že za tím vším je pouze smutek. V mé mysli tu jsi u mě, ležíš za mnou, objímáš mě a oddechuješ mi do ucha, ale ve skutečnosti to tak není. Skoro nebylo a pravděpodobně nebude. A když, tak omylem. Tvoje láska ke mně opadla a tyto moje představy jsou Ti k smíchu. Nenávidíš mě a nepřipadá v úvahu, že bys mě mohl znovu mít rád. Nepřipouštíš možnost, že bys někdy šťastný mohl usínat se mnou v jedné posteli. Všechno kladné o mně z Tvých myšlenek zmizelo a ty chceš jen moji bolest. Mstíš se mi, sotva si najdu nějakou radost, překazíš mi ji a zasáhneš bolavá místa. Víš jistě, že už nikdy mi nevěnuješ ten upřímný zamilovaný úsměv a já vím, že nikdy mě tak láskyplně neobejmeš, jako mě momentálně objímáš v mé hlavě.
Tečou mi slzy, usmívám se, ale trpím. Každý večer, kdy si vytvářím toto imaginární navždy ztracené štěstí se otvírá ta stará hluboká rána uvnitř mého těla a znovu krvácí. Ale možná je to lepší, než abych tu ležela úplně sama a zabývala se tím dlouhodobým utrpením znovu a znovu. Jsi část mé mysli, mé osobnosti a mého života.
Právě proto Tě nutím tu být většinu nocí a přát mi krásnou dobrou noc.
"Mám Tě ráda, Miláčku."
"Já Tebe taky, Ty moje Srdíčko. Tak dobrou."
Autor Insomnious Tunri, 20.07.2009
Přečteno 893x
Tipy 2
Poslední tipující: Karlička
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pro jedno kvítí slunce nesvítí. Otevři oči a podívej se na louku plnou poupat i rozvitých květů a nepěstuj si masochistickou minulost jenž zvadla ve větříku.

25.11.2009 21:16:00 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí