Nikdy nekončící téma

Nikdy nekončící téma

Anotace: co jen k tomu říct? ;) ...prosím o komentáře

Láska... nekonečná téma, které nikdy nikoho nepřestane bavit, no ne? Ale...jak rozlišit lásku od sympatie?

Vždy jsem si myslela, že láska je, když se vám sevře žaludek, jste nervózní, máte motýlky v břiše, zdá se vám o té osobě a když na ni myslíte tak se pousmíváte...

Ale...já tohle nemám. Ano, možná jsem 2x nebo 3x pocítila vibrace v podbříšku a ano, když jsou nějaké krásně veselé chvilky tak se směji...aji mi chybí, když usínám. Vzpomínám na odpoledne, kdy mě ještě objímal a přeji si aby usínal vedle mě, ale taky si vzpomínám, že když jsem byla doopravdy zamilovaná, tak to bylo jiné, i když ten kluk nestál za to.

Přeci to ale nemůže být jenom sympatie...Nebo ano? Co když si jenom něco sama sobě nalhávám? Lhala jsem i mu, když jsem mu řekla, že ho mám ráda?
Pocítila jsem velkou nejistotu. Já prostě nevím jestli to je láska, nebo sympatie, nebo něco jinčího.

Znáte ten pocit?
Když se nevyznáte sami v sobě?
Hnus...
Autor Kira Haulie, 01.08.2009
Přečteno 437x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdoví, to ukáže nebo asi ukázal čas :) Ale vím jedno, že pokud to je láska tak už o ní člověk nepochybuje..

07.12.2009 00:30:00 | Roben

Pro mne láska naplňuje vše. Nelze po ní toužit – protože je cílem sama v sobě. Nemůže být nevěrná, poněvadž ji nelze vlastnit. Nemůže být zajata, protože je jako řeka a přelije se přes hráze. Kdo se pokusí lásku uvěznit, musí zastavit pramen, který ji živí, potom však voda, kterou nashromáždila, bude nakonec stojatá a zkažená.

/Paulo Coelho: Čarodějka z Portobella

04.08.2009 19:37:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí