Pro jeden pár

Pro jeden pár

Anotace: ...

Zasedám k počítači. Opět poslouchám Linkiny. Ne dnes už mi oči neslzí, všechny slzy jsem snad již vyčerpala a bolest ukryla do svého minulého článku. Je pryč. Jsem volná a opět při smyslech. Jsem člověk, který se dívá na ostatní lidi a většinou uhodne jak se ti lidé cítí. Zrovna dnes celý den zase přemýšlím nad dvěma lidmi. Jsou to dva lidé, které spojuje jedna nádherná a mocná věc. Nevíte jaká?

--------------------------------------------------------------------------------

Láska přece. Láska, ten mocný a kouzelný cit, který lidi zbavuje zábran a dává jim neskutečné štěstí. Láska bohužel umí i bolet. No a já jsem si uvědomila, že této dvojci mohu způsobovat v jejich lásce bolest, možná výčitky svědomí a já nevím co ještě. Prostě samá negativa. Ale copak si to ti dva zaslouží? Ne... Nezaslouží si nic jiného než být neskutečně šťastní, plní toho nádherného citu, který je oba zcela zaplňuje a zaplavuje. Nejprve bych chtěla mluvit k ní. Kamarádko starej se o toho kdo je s Tebou jak jen nejlíp dovedeš. Já vím, že působí dojmem člověka, který je silný a nemá žádné potíže, ale Ty jistě víš, že to je jen schránka do které se může občas schovávat. Je na Tobě abys ho utěšila, povzbudila a dala mu to nejlepší ze sebe když mu bude nejhůř. Je silný já to vím, ale potřebuje Tvoji lásku. To je to nejlepší co mu můžeš dát. To nejlepší co v sobě máš. Láska je skutečně obrovská hodnota a ty jsi jí schopna. Člověk, který dokáže opravdu milovat je nesmírně bohatý. Je bohatý na své životní cestě i když nemá v kapse ani korunu. Tohle bohatsví se ukrývá vevnitř, ve Tvém nitru, ve Tvém srdci. Ty víš, že mi na tom člověku se kterým jsi neskutečně záleží. Vím, že to víš a že se kvůli mě asi dost trápíš. Proto Tě prosím ještě o jednu věc - neplakej. Neplač už prosím! Nenech slané slzy, aby Ti stékaly po tvářích. Raděj se na něj usměj a dej mu pusu. A pořádnou!!! Ale hlavně už neplač prosím. Já bych si moc přála, aby se to všechno uklidnilo. Moc bych si to přála. Víš ten člověk se kterým Tě pojí ten nádherný cit, je neskutečně dobrý a to stěstí být s Tebou si zaslouží. Nechci, abyste na mě vy dva mysleli. Já jsem jen kamarádka. Kamarádka, které hrozně moc, ale opravdu moc záleží na jejím Příteli a nepřeje si nic jiného, než aby byl šťastný. S Tebou bude moje drahá Kamarádko. Můj dobrý přítel s Tebou bude šťastný, tak už prosím neplač. Já o sobě vím, že jsem člověk strašně sobecký, temný a zlý, ale nechci, abych Vám dvěma brala jakkoli možnost být šťastní. Snažím se jednat jako vždy ve svém životě, co nejlépe dokážu. Buďte šťastní prosím, na mě ohled neberte. Já Vám to moc přeju. Oběma!!! Jsem silná a dokážu se s tím srovnat, zvláště, když vím, že je On šťastný. Maličká, tak už prosím neplač. Mám Vás ráda!


Vaše Terka
Autor TerA, 10.08.2009
Přečteno 437x
Tipy 2
Poslední tipující: mourovatákočka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsi fakt dobrá, Terezo. Být takhle přející navzdory své bolesti, to každý nedokáže... Držím palečky, neboj, bude líp. Vím jak ti je...

25.09.2009 12:48:00 | mourovatákočka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí