Zakázané ovoce

Zakázané ovoce

Anotace: Úvaha o tom , když toužíte po někom, koho nemůžete mít.Kdo je pro Vás zakázaný.

Kdyby mé slzy byly déšť, zaplnily by celý světový oceán.
Kdyby má bolest byla viditelná a ničivá, zničila by polovinu lidské populace. Proto se ptám-proč?Proč zrovna pro tebe se rozhodlo mé srdce tlouct?Proč při pohledu na tebe mne zamrazí a je mi veseleji?
Proč si neusále představuji jak se mne dotýkáš?
Jakto , že když se mne dotkneš , tak se zachvěji ,ale také chci aby ten dotyk byl věčný?
Vždyť ty se mi nesmíš líbit.Nesmíš pro mě být víc než jen kamarád.
Jenže proč mi to nestačí? Proč prahnu po tvé přítomnosti?
Proč nedokážu zapomenout na tvé nádherné oči, tvůj úsměv a tvou vůni?
Miluji tě! Ale nesmím. Jsi pro mě zakázané ovoce.
Ovoce , které je ,ale tak strašně lákavé.
Chtěla bych zapomenout na překážky.Chtěla bych být napořád s tebou, jenže co an to okolní svět?To je mi jedno. Je mi jedno , že tím možná ztratím lidi, kteří jsou pro mě důležití.
Pořád to stojí za to, protože bych měla tebe.
Cítila bych se v bezpečí, když by tvá ruka vedla tu mou.
Byla v sedmém nebi, když by se naše ústa spojila.Byla šťastná, když bys mě držel ve svém náručí.
Ale tohle šechno jsou jen hloupé sny.Nikdy ti nebudu schopná říct , že jsi pro ěm byl mnohem víc než jen kamarád. Ze strachu? MOŽNÁ.
Cítím uvnitř sebe prázdno.Cítím smutek, že to o tom nevíš a nikdy to nebudeš opětovat.Cítím zlost, že nikdy nebudu moci být s tebou.Cítím bolest, že nás lidi rozdělují.
Cítím pláč na řasách, že tu nikdy nebude tvá ruka, aby mi slzy setřela a pomohla mi vztát.
Ale zároveň cítím radost.
Pokud bude tvé srdce šťastné ať s jakoukoliv dívkou, budu se radovat s tebou.
Protože pocit, že jsi šťastný ty, klidně vyměním za štěstí své.

Jsi moje zakázané ovoce.Avšak......zakázané ovoce chutná nejlépe!!!!!!!
Autor BíBí, 12.08.2009
Přečteno 494x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí