To uvnitř, ta bolest...

To uvnitř, ta bolest...

Anotace: kterou nikdo nevidí, protože se smějeme...

Pro všechny jsem ta v "pohodě" ta usměvavá, pěkná...dokonalá... bez starostí...

Ale co se kouknout z blízka...? skrz moje oči... tam-do duše... a chvilku koukat... vnímat to - chtít...
Je to jiný svět... osamocení...samoty a bolesti...

Ráda se směji... bavím a užívám... ale pak stačí detail a já... bojím se, že můžu udělat chybu... znemožnit se...

Je to možná malou důvěrou ve své kamarády... mám pocit, že mě můžou kdykoliv opustit...

Mám strach...z toho co jednou bude... se mnou... jak to pomine... budu stále sama?
Autor Hříšná, 16.09.2009
Přečteno 428x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

rozumím tomu a proto dávám ST, a i kdyý je to holá, ostrouhaná myšlenka, jak je tady napsané... je to o pocitech, o tom jak cítíš situaci a mě se to líbí, to že to dokážeš dát na papír ;)

02.10.2009 19:24:00 | strašidýlko-střapatý

Chtěla jsem dát tip, ale bylo by to čistě z pochopení, že jsem si podobnými úvahami kdysi taky prošla a něco málo z těch pocitů, zůstalo do dneška. Ale tohle je literární server a po literární stránce to není nic moc. Holá "ostrouhaná" myšlenka...

19.09.2009 22:16:00 | Cristinne

Nebudeš:)
Pokavaď budeš chtít a rozhodneš se pro "štěstí", dosáhneš jej. :)

17.09.2009 19:39:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí