Krása prvního... rozchodu

Krása prvního... rozchodu

Anotace: existuje

Je několik desítek minut před půlnocí a po hodně dlouhém rozhovoru s jednou milou, ale momentálně velmi nešťastnou, slečnou, jsem se rozhodl napsat tento text. Bavili jsme se o vztazích. Svěřila se mi, že právě zažívá rozchod s přítelem, se kterým byla deset let. Začal jsem přirozeně přemýšlet o mém prvním rozchodu a uvědomil jsem si pro někoho možná naprosto nepochopitelnou věc. Bylo to krásné. Už od rána bylo něco špatně. Bylo to cítit ve vzduchu i ve vodě. Všechno včetně jídla mělo zvláštní pachuť. Nesmyla to ani ranní sprcha. Napětí se v mém těle šířilo do všech jeho částí jako horská lavina a ručičky hodin kroužily neuvěřitelně pomalu. Zažíval jsem velmi zvláštní dejavu. Připadal jsem si jako reaktor černobylské elektrárny onoho osudného dne. Jedna věta. Druhá. Třetí. Začínám hořet uvnitř. Pochopil jsem, že štěpná reakce už se nedá zastavit a totální zkáza je nevyhnutelná. Přestal jsem se bránit, přestal jsem utíkat, přijal jsem ji. Mluví dál a s každým slovem se do mě zabodávají další a další úlomky rozpadajícího se vztahu. Zdi elektrárny i smysl mého života se bortí. Krvácím uvnitř. Tep se zpomaluje. Dech zastavuje. Snad něco takového prožívá smolař hloubkového potápění, který už přestává věřit, že k tomu světlu na hladině ještě vůbec dopluje. Srdce mám sevřené až na práh bolesti jakou jsem do té doby nepoznal. Ještě jsem miloval. Ty už ne a to mě trhá na cáry. Jen několik málo minut a zkáza je dokonána. Je to prazvláštní okamžik. Neuvěřitelně silný a mrazivě krásný zároveň. Ráno se probouzím do druhé dne. Kolotoče se zastavily. Lidé tu nejsou. Je ze mě Pripjať. Město duchů.
Autor Doki, 19.09.2009
Přečteno 422x
Tipy 21
Poslední tipující: Aťan, carodejka, Zorenka Ježková, Žqáry, Fenceless, ilona, PANGÁSIUS, angelicek, PPetrushka, Lea Aura, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

šup s tebou do "Oblíbených" :) ST

31.08.2011 15:15:00 | Aťan

Smuténkové ale líbilo se mě to.))

11.10.2010 10:18:00 | carodejka

píšeš jen smutné věci o bolesti. škoda. máš velkou slovní zásobu

26.04.2010 17:14:00 | Jiřina Švéda

Děkuju. Některé texty se píšou samy.

08.02.2010 13:51:00 | Doki

pecka..další ST..krásně se mi to čte..má to spád a není to dlouhý:)

08.02.2010 09:20:00 | PANGÁSIUS

Ah..hm..

09.12.2009 17:08:00 | PPetrushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí