O holce

O holce

Anotace: Nepotřebuju psát anotace. Jsem slavný spisovatel, každý si rád přečte cokoliv co napíšu.

V životě každého muže nastane dříve či později jedno velmi zvláštní období. Ale musím vám říct, že o tom teda dnes rozhodně psát nebudu.
Měl jsem už hotový celý článek - a moc pěkný - a víte co jsem udělal? Celý jsem ho smazal. Byl o jedné holce a o tom, že je chytrá, milá a krásná a samozřejmě úplně blonďatá a o tom, jak bych chtěl tuto naprosto blonďatou holku držet za ruku a chodit s ní. A o tom, že je těžké jí to říct, protože se jako vždycky člověk bojí odmítnutí, které může velice rychle způsobit otevřenou zlomeninu srdce.
No a potom jsem se na ten text podíval a řekl si: ty jsi ale vůl. To o tom umíš jenom psát? No tak to třeba nevyjde - jako by to bylo poprvé. Přinejhorší můžu vždycky spáchat sebevraždu. Tak se seber a předveď místo keců radši nějaké činy.
No a tak přemýšlím, že se seberu a radši místo keců předvedu nějaké činy. Nemyslím hned teď, vždyť je půl dvanácté a ona už beztak spí. A vůbec, psát takové intimní věci otevřeně na internet, aby si je každý šmírák (nebo mnohem lépe šmíračka) mohl přečíst, to se prostě nedělá.
Sakra, měl jsem tak pěkné povídání a bylo mnohem delší a hezčí než tenhle nesourodý a nejistý freewritingový tok myšlenek. Jsem to ale vůl.

------
vystřiženo z http://motycka.blogspot.com
Autor zemědělec Karel Motyčka, 29.09.2009
Přečteno 402x
Tipy 10
Poslední tipující: CORONATION, ewon, Bíša, bez nápadu na přezdívku..., kavec
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to lepší než to co jsi smazal. Pěkný popis děje.

18.10.2009 09:13:00 | umělec2

Jirko,
nerad to říkám, ale z toho se člověk nevypíše. Tím to spíš člověk v sobě posiluje a přechovává pořád dál. Někdy je nejlepší to prostě nechat a jít dál.

02.10.2009 13:21:00 | zemědělec Karel Motyčka

............Karle , tak to znám , někdy musíš psát ami kdybys nechtěl a brámil se vším možným co máš v sobě a po ruce .
Ono se to vypsat musí , já se už o to vypsání z bolesti po ztrátě jednoho blonďatého stvoření pokouším skoro tři roky a marnost nad marnost ....
Mohl jsi , ale nechat ten prvý text žít a třeba se po čase k němu vrátit a většinu ho předělat , dát mu nový obal a duši .
Možná by to bylo o něčem jiném , ale bylo by tam i kus toho prvého textu co se ztratil v zapomenutí ...
Jirka

30.09.2009 16:45:00 | kavec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí