dva roky

dva roky

Anotace: ...plamínek zůstává...

....už je to dlouhé dva roky, co jsem zůstal sám a myslel jsem si, že se z toho rozchodu nevzpamatuji, a že čas vše zahojí. Mýlil jsem se, vzpamatoval jsem se dá-li se to tak řící,ale čas nic nezhojil.Stále myslím na ty chvíle, které trvaly dlouhých 19 let a které se vryly hlouběji než jsem si chtěl sám sobě přiznat.Plamínek lásky, který zůstal i v mém nitru živí vzpomínky, které ted už kupodivu nebolí, ale jsou tu.Tiché, nevtíravé, mlčenlivé a trvalé.Mohu na ně chtít zapomenout, mohu dělat, že nebyly....jsou tu prostě.Asi prostě nelze uplně zapomenout na něco, co bylo krásné a ač jsem hledal něco, co by mohlo to ztracené nahradit, nikdy to už nebylo ono.Skládám si mozaiku nových chvilek a nepostřehnu,že naprosto nevědomky do ní vkládám kamínky minulé, které jsem chtěl ponechat za sebou.Jsou už mou součástí, jsou něčím, co bylo vytvořeno z lásky a pro lásku a snad právě proto na ně nejde zapomenout.Laska odešla a ponechala vzpomínky, které jsou mocnější než všechno zapomenutí.A proto nelze lásku nenávidět je krásná věčná a už jen to, že ji smíme prožít je dar. Vytváří v našich srdcích krajiny poznání,okamžiků a vteřin, které pak dohromady vytvoří náš vnitřní svět.Jsem rád, že ten můj svět navzdory všemu přetrval. A snad se do něj jednou vrátí i láska....
Autor zviřátko, 09.10.2009
Přečteno 376x
Tipy 4
Poslední tipující: Mraveneček, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Snad každý z nás poznal, jak chutná láska opravdová a každý z nás poznal, jak dokáže zranit, bodnout, člověka srazit na kolena... Život jde a musí jít dál... vzpomínky zůstanou navždy a jak píšeš... jakoby bychom si je braly stále s sebou, v přítomnosti aj do budoucnosti... je to tím, že všecko, co prožijeme, bez ohledu, jaké to bylo... v nás zůstane již navždycky. Jen to nechat ulehnout a vzbudit jen v čas, kdy chceme si vzpomenout... vím, že ztráta lásky bolí a to zatraceně moc... ale také vím, že to jednou přebolí a možno... monžo přinde někdo nový a nemusí být mermocí láskou.... Tvá slova hladí, ač jsou svým způsobem bolavá, ale došel jsi pochopení... to je dobře a že se nevzdáváš! Mnoho dalších sil a jen už zasejkc krásný dnů Ti přeju.

09.10.2009 06:16:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí