miluju ho

miluju ho

Anotace: miluju a to moc

Odemykala jsem už dveře od vchodu a on ke mě přistoupil a řekl,že chce ještě pusu na rozloučenou a já řikam:"myslíš,že si jí zasloužíš?" a on:"já nwm já čekam jakou mi dáš..a já,že mu dam malou,ale nakonec jsem mu stejně dala velkou,tak jsme se chvilku líbali,pak jsme přestali a já jsem se mu koukala do těch jeho krásných očiček(v tu chvíli jsem si v duchu řekla já tě miluju,ale neřeknu ti to dřív než ty mě,v tu chvíli se stalo něco co jsem vůbec nečekala), on šel ke mě hlavou blíž až se mi zase zatajil dech a nabíhala husí kůže co z něho mám, zašeptal mi do ouška :"MILUJU TĚ",v tu chvíly jsem se uplně zasekla,zalili se mi oči slzami(doufala jsem že se ve vchodu nerozsvítí a on neuvidí to jak jsem dojatá a jak moc to pro mě znamená to co mi řekl)já jako zaseklá jsem na něj jen koukala a po chvilce ho políbila,pak jsem se rozloučila a zavřela sa sebou dveře a a ještě jsem viděla jsem on odcházel.Štěstí mě upa zahalilo a já byla uplně mimo.Nedokázala jsem mu říct tak tě miluju,ale myslim,že on to ví co k němu cítím,ale prostě mě to tak překvapilo,že to opravdu řekl,že jsem mu nedokázala odpovědět ikdyž jsem moc chtěla,nešlo to,jen se slzami v očích jsem se na něj koukala a byla v tu chvíli strašně moc šťastná,že mám vůbec takový šťestí,že mě kluk jako tento miluje.Trvalo to jen chvilku,ale zapamatuju si to,protože to byla zatim nejkrášnější chvilka v našem vztahu a v mém životě...Miluju ho!!!
Autor Haniik, 05.01.2010
Přečteno 884x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, ewon, pamp_elka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo a brutální pravospisný chyby jsou tam taky... Evidentně citově rozrušená při psaní. A to je dobře :-)

06.01.2010 19:58:00 | ewon

s není to úvaha ale povídka, podle mě :-)

06.01.2010 19:58:00 | ewon

stylově slabý, překlepy a obehraný téma;

ale vzhledem k tomu, že si myslím, že sis to nevymyslela, ale napsala, jak se to opravdu stalo, -tak se na ňáký debilní kritiky vyser- přeju ti to :-)
Stylově to možná tak špatný nebylo: použít v jedný větě upa a úplně k vystižení situace by mě nenapadlo.

06.01.2010 19:55:00 | ewon

:-)

06.01.2010 09:24:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí