Sklenka dobrého vína

Sklenka dobrého vína

Anotace: Kráska

Při jejím spatření se zachvěje srdce. Cítím tu nepopsatelnou touhu, která se mě zmocňuje pokaždé, když jen koutkem oka zahlédnu její oblé proporce. Je to dokonalost sama, je krásná přesně taková jakou ji pánbůh stvořil, nemusí se za nic stydět, není za co. Její nahé tělo je tak erotizující, žádný jí neodolá. Mnozí o ní sní celý den, nemůžou se dočkat, až přijdou domů a budou ji mít ve své náruči, pak už je nic nerozdělí, snad jen do té příští. Ale na to nikdy nemyslet! Protože než představy, že tu s námi nebude na vždy, není možná ničeho děsivějšího. A tak se ve společných momentech soustředím jen na ni. V ty chvíle pro mě žádná jiná neexistuje.


Vím, že mě nikdy neopustí, nemá pro to důvod, máme zcela rovnocenný vztah. Ona je tu pro mě, já pro ni a tak k ní mám plnou důvěru. Jistě, najdou se zlí jazykové, co tvrdí, že není pro mě ta pravá. Ale co oni můžou vědět? Záleží jen na tom, co cítím. Zatím mě nezklamala. Jistě, jsou i takové chvíle, kdy ji nemůžu ani vidět, po tom co mi provedla minulou noc, nebo na ni prostě nemám náladu, musí pochopit, že svět se točí dál i bez ní. Pravda ovšem je taková, že sní se to prostě lépe táhne, takže jí vždy po nějaké době odpustím, vždyť to byla často vlastně moje vina.
Zbožňuji jak se její postava orosí potem, když přijde z chladu na teplo. Jako by se styděla před světem a světlem. Její léčebné účinky jsou nepopiratelné, uklidní nervy, osvěží a navodí správnou atmosféru uvolněnou. Je skvělou společnicí při posezení s přáteli, všichni si ji pro to, jaká je uvnitř oblíbí záhy po příchodu, dokáže zapůsobit i na ostatní ženy tak, že i ony si ji oblíbí třeba pro její pevné boky, za které ji drží.


I v minulosti měla svoji neodmyslitelnou úlohu po boku mnoha významných mlžů a žen. Psala historii spolu s nimi, napovídala jim, co mají říct, dodávala jim odvahy v nadcházejících rozhodnutích, při neúspěších jim byla oporou a dávala jim naději v lepší a šťastnější zítřky. Prostě stála při nich v jejich silných i slabých momentech.
Nutno připomenout i její stinné stránky. Projeví se většinou až příliš pozdě, po delším soužití. Člověk už pak bez ní totiž nemůže dále existovat, nemyslí na nic jiného, stane se pro něj posedlostí. I ona, jako každá jiná, zatouží časem do nadvládě a začne diktovat pravidla, z jejího předchozího vztahu zůstanou jen trosky. Z rozchodu s ní se vyrovná jen málokdo, je potřeba mno vnitřní síly a odhodlání, aby se od ní člověk oprostil a stejně, navždy nad ním bude mít určitou moc a tak si ji už nebude smět připustit nikdy k tělu. Šťastné vzpomínky vymizí a zůstane jen silný pocit prázdnoty...
Autor D.R.G., 03.02.2010
Přečteno 391x
Tipy 2
Poslední tipující: Yoda
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdravim, prosim o komentare,... je to prvotina tady na serveru... Diky

08.02.2010 11:10:00 | D.R.G.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí