S novým rokem, nový začátek?

S novým rokem, nový začátek?

Anotace: Jsme spolu? Nejsme spolu? Hledání cesty.. jeden ke druhému, vždy se mezi nás něco postaví a rozdělí nás to, ale pak se opět vrátíš? Nechápu, kdo si s námi tolik zahrává..

Moje srdíčko to už nezvládá, člověk neví, co si má myslet nebo ani neví, co chce? Já už vážně nechápu, že jeden den bych Tě zabila a za měsíc s Tebou prožívám krásný chvilky.. 2 roky plného bloznění a hledání sebe sama, každý měl někoho jiného, ale vždycky jsme si k sobě našli cestu zpátky. Kde je sakra chyba? Proč mi prostě osud nepřesekne s Tebou kontakt.. proč se vždy musíš vrátit? Nikdy jsme spolu nebyli jako partneři, ale jinak? Jsme spolu pořád.. Když jsi měl přítelkyni, proč jsi opustil a říkal jsi mi, ať hádám, proč ses s ní asi rozešel? Ne nechápu, opravdu nevím proč, protože teď ses zase 14 dní neozval.. možná jsem se chovala jako malá holka, ale pochop po tom všem, po těch 2 letech, po krásných i ošklivých chvílích mezi námi? Jak mám vědět, proč ses s ní rozešel? Jak mám vědět, proč jsi tady se mnou? Říkáš, ať se ti koukám do očí, ale proč to nezvládnu? Nelžu Ti!!! Strašně mi na nás záleží, ale proč nemohu přemoct, to co ve mně je? Proč sakra nemohu otočit tu hlavu a koukat se do tvých svítivě modrých očí? Nechápu, protože tolik jsem po tom toužila, ale když Tě mám přímo vedle sebe a mohu Ti říct, co k tobě cítím, tak se chovám jako arogantní parchant. Co ze sebou mám dělat? Co když Ti nevěřím? Ano, je to těžké když ty nevěříš mně... Tak se na to proste vykašleme a spolu prostě nebudeme!!! Ale proč vždycky když se vidíme nás to k sobě táhne? A dojde na téma, co já chci??? Toho 2 letýho dohadování už mám dost, už mě to unavuje. Tak ale proč nás osud vždycky svede zase dohromady? Pokaždý.. přišel jsi vždycky v úplně úžasnou dobu! Opravdu! Snažila jsem se překonat tu touhu k Tobě, tím že se budu snažit se zajímat o někoho jiného, ale... zase jsi přišel Ty a všechno jsi zkazil! Možná bude nejlepší nepodlouhnout pokušení, však jak já nemohu být bez Tebe, ale bohužel ani s Tebou...... nevím, čím to je. A teď poprvé cítím chybu na své straně. Je to ve mně a já si toho jsem vědoma, ale nehodlám s tím nic dělat.. potřebuji Tě, ale nejsem schopna, pro to nic obětovat.. jsem zvědavá, kdy zase přijde den a my se opět setkáme.. zase v nevhodnou dobu? Ano, jako vždycky. Miluju tě a cítím to, ale ty se to z mých úst asi nikdy nedozvíš.
Autor Nikolka P, 11.03.2010
Přečteno 415x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí