Tajemství digitální vanilky.

Tajemství digitální vanilky.

Anotace: ...

Sbírka: články z mozku

Sleduji tvé nitro skrz tvou hruď.Chci přiložit ucho k tvému motorku života a slouchati jemné bití.Pohladit tě po tvých voňavých nitkách,co vonní šampónem.Chci usadit pár pramínků ,za tvé odpočívající ouško .Sleduji jak jemně mhouříš víčka a pootevíráš tvé čekající rty,prahnoucí po doteku mých.Jemným tónem oslovuji tě Lásko.Moje tlapka chytá tvou.Konečky prstů se dotýkame míst žádoucích,prahnoucích po rozkvětu slastiJsme spojeni.Cítíme teplo v hrudí,mravenčení,horko vášně sexství,vesmírno v iluzích.Plujeme po drahách lásky.Plujeme vlhkem,aromatem,povzdechy.Jje to jako jackpot.Občasné štípnutí nás mění v dravce nelítostné.Kusadla jako vážky ryjí obtisky do kůže násaklé vzrušením.Naše jazyky se spojují.Zaplouvají do bodů slastných.Probouzí pocity potřebné k vyvrcholení.Lásko vanilková vypuzuj pyžmo spojení.Puls,intervaly,dech a pohyby se zrychlují.Příchází extáze zmrzlinové dráhy.Vanilková rozkož prázdna.Pichlavé jehličky postupují celým tělem do centra všeho.Klesáme únavou,pusou děkujem si Lásko.Přistáváme.Naše stavy doznívají,v lehkosti pírka,usedáme do vln relaxu.Sem rád za chvíli s tebou.Chci chvíle s tebou.
Autor KenyusBeaus, 25.03.2010
Přečteno 519x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí