Noční vrásky

Noční vrásky

Anotace: Spousta vrásek za ten rok přibylo, z těch nocí promilovaných, prochlastaných a probrečených

Spousta vrásek za ten rok přibylo, z těch nocí promilovaných, prochlastaných a probrečených.

Zdá se, že nebylo jich málo, i když…

Takhle rozchod fakt nevypadá! Při rozchodu si lidé přece neříkají, že se mají rádi, nebrečí si v objetí, tak pevně k sobě přitisknutí jako to dělávali dříve, když se nemohli nabažit jeden druhého při shledání, loučení nebo po milování. Ne, ani není normální sedět na klíně „bývalého“ přítele, držet ho kolem krku, povídat si, usmívat se, dotýkat se nejen obličeji a stále si do posledního doušku užívat blízkost toho druhého. Doprovodit na vlak, stát na kraji perónu znovu v objetí, nejprve lehká pusa, znovu už přerostlá v políbení, propadání se do toho opojení. Vlak je připraven k odjezdu – už opravdu poslední polibek, nastoupil, zamávala jsem, rychle se otočila a pevným krokem ještě s pár ohlednutími a hlavou zvednutou jsem odešla. A co na tom, že v očích zas další slzy?

Přítel, co vlastně jím nikdy nebyl? Mnohačetná zranění srdce utrpěla, teď však zkamenělo docela a přesto krev prýští zpod příkrovu ledu. Nevěřila bych, že někdo způsobí tak mocný příval slz. A tak častý, že jde málem až o zvyk. Proč oddala jsem se zrovna jemu? Možná příchuť nenadálého dobrodružství a první závany loňského léta, snad jen ta chemie mozek nám zrušila a pak to tak dopadá. Následky přetěžké, škody nenahraditelné.
Autor Ejí, 04.05.2010
Přečteno 339x
Tipy 11
Poslední tipující: Karlička, Jeninas, drsnosrstej kokršpaněl, bloodysunset, Any 4, PoeziGirl, Niky88
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lilien, právě celý ten vztah byl důvodem k rozchodu, od začátku. Jestli máš zájem přečti si A co dál? nebo básničky, které jsme v té době napsala a lehce pochopíš.

16.11.2010 20:46:00 | Ejí

Důvod rozchodu je nepodstatný?

03.11.2010 00:01:00 | Lilien

Nádherné

05.05.2010 19:38:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí