On

On

Anotace: charakteristika člověka, kterého si nesmírně vážím i když mi to možná nevěří..

Prožili jsme toho spolu strašně moc a většinou jen ty špatný chvíle nás dokázaly sblížit ...všechno špatný k něčemu dobrý a já jen díky tobě poznala, co je špatně ve mně a myslím, že jsem si to uvědomila ještě včas, protože pak už by bylo možná pozdě. Pokaždý když jsi mi cokoli řekl, tak jsem se snažila to pochopit a vzít si to k srdci, děkuju žes mi toho tolik řekl a nejvíc si cenním toho, že jsi ke mně upřímnej! Každej máme chyby a my se musíme snažit se respektovat a já se toho nebojím, protože když budu mít po boku tebe, tak to vždycky půjde. Jen díky tobě jsem poznala, že vzhled není všechno.. na kráse nezáleží, ale doopravdy záleží jen na tom, co máš uvnitř sebe! Většinou se mi hezcí kluci hnusí už od pohledu. Nejde o to, jaký má člověk obličej, vlasy a nebo styl.. jde o to, co má v hlavě a jak to co má v sobě dokáže prodat mezi ostatní, jak se dokáže lišit od ostatních a jak umí být sám sebou a nikoho nenapodobovat. Tohle vše jsem zjistila už před 2 lety, když jsem Tě poznala.. Děkuju ti! Je mi jedno, co si ostatní myslí, co říkají, jaký mají názor na tebe, ať se jim líbíš nebo ne, stejně vždy bude záležet jen na nás. Miluju tvoje charisma a zároveň nesnáším ty tvoje věčný otázky.. já si myslím, že je to o tom, toho druhýho začít respektovat i s jeho chybama, protože nikdy nenajdu dokonalýho člověka a hlavně nikdy už nenajdu člověka jako jsi ty! Nemám ráda slovo "navždycky", protože podle mě nic není napořád, ale ať už v budoucnu spolu budeme a nebo ne NAVŽDYCKY ( a teď to slovo musím použít !! tě budu mít ráda! A nikdy Ti nezapomenu, žes mi ukázal, jakou cestou mam v životě jít..
Autor Nikolka P, 26.05.2010
Přečteno 589x
Tipy 4
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Iv
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Niki to si vyjádřila moc hezky:)

26.05.2010 15:48:00 | Any 4

Velmi moudré.ST

26.05.2010 02:17:00 | Iv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí