Vyznání, které nikdy neuslyšíš...

Vyznání, které nikdy neuslyšíš...

Anotace: Miluju člověka který se milovat nedá...

Sedím a přemýšlím... Je mi smutno a nitro mi svírá pocit chladu a nicoty...

Ublížil jsi mi, jako už tolikrát předtím. Těch pár měsíců naplněných ranami do srdce mě ubíjí...
Ubíjíš mě Ty svou přítomností a zabíjíš mě, když tu nejsi....
Slzy uroněné pro Tebe by sám bůh nespočítal.

Proč?

Miluju Tě celým svým rozedraným srdcem, které Ti den za dnem skládám k nohám... A Ty po něm dokonale šlapeš.
Každou noc umírám a každé ráno seznovu rodím s bolestí milujícího a nemilovaného...

Jsi jedinečný člověk, exemplář krásy a krutosti...
Přesto miluju chvíle, kdy mi stíráš slzy způsobené Tebou... Bereš mou hlavu do dlaní, objímáš mé tělo a já jsem na setinu vteřiny šťastná, i když s jistotou vím,jaká slova se budou snášet k mým slzám...

Díváš se mi do očí, říkáš jak jsem fajn ženská a v zápětí mi nezapomeneš říct, že se mnou nemůžeš být...
Mnohem míň by bolelo, kdybys mi řekl, že semnou být nechceš...

Rozdáváš lásku všude kolem, před mýma očima a neuvědomuješ si, jak to bolí.... Nebo uvědomuješ...?

Jsem připravená nastavit za Tebe svoje tělo i duši...

MILUJU TĚ!
Toužím Ti to říct, ale nesmím.

Ty mi dál ubližuješ a já Ti dál odpouštím, ale nezapomínám. Nejde zapomenout.

Teď už vím, že musím odejít někam, kde Ty nebudeš...

Potom to všechno snad skončí...

Otázkou je, jestli chci, aby to skončilo ...
Autor AAJenny, 03.06.2010
Přečteno 677x
Tipy 2
Poslední tipující: Mates.21
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...tak přesně, naprosto slovo od slova vystihuješ i můj stav a "vztah"..na jednu stranu jsem ráda, že nejsem tak sama a na druhou lituji, že to prožívá i někdo jiný...každý den si pokládám stejnou otázku..chci, aby to skončilo? Ztratila bych ho úplně, vzdala bych se všeho v co jsem doufala, čemu jsem věřila a bojím se, že mi to ublíží víc než doposud..každopádně držím palečky, aby se ta bolest brzy změnila v sílu a vůli jít dál a začít znovu..

13.06.2010 23:43:00 | verrinnka

Jedním slovem nádherné.Vystihuje to dost i mou minulost a Tobě milá jenny přeji,abys chtěla.Vždyť jednou ta bolest skončit musí

07.06.2010 21:07:00 | Mates.21

..no, jenny, jestli tohle je pravdivé vylíčení stavu věcí, tak zuřím aji za tebe.
*.. Otázkou je, jestli chci, aby to skončilo ...*
No tak Ti přeji, aby sis na tohle brzy dokázala odpovědět.

03.06.2010 16:24:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí