Co je to láska?

Co je to láska?

Anotace: zamyšlení

Láska.Slovo plné emocí a pocitů,slovo,jež má svou duši.Kolik podob má láska?Nikdo je nespočítá.Odchází,když máš pocit,že ji nikdy nestratíš,přijde,když slzy smutku skrápý Tvou tvář a ledová ruka samoty svýrá srdce.Láska je osudovou ženou,třímá v rukou okovy,které Ti nasadí než se naděješ.Je jen na Tobě,jestli Ti budou přítěží a nebo sametovým poutem.Láska Tě ponese na vlnách osudu,na každémk kroku bude Tvým stínem,bude Ti přítelem i rivalem.Buď na ni hodný,opatruj ji,hýčkej a ona Ti v brzku dá své dítě-štěstí,podělí se s Tebou o své přátele-víru a naději.Poutníče osudu,tak zvedni své znavené tělo a jdi ji vstříc,otevři oči a rozhlédni se-vidíš?Tamhle,ve stínu stromu sedí schoulená a vzpíná k Tobě svoji malou dlaň.Pomož ji vstát a nech se vést......
Autor Mates.21, 07.06.2010
Přečteno 516x
Tipy 10
Poslední tipující: Labanda, CULIKATÁ, Monica., Mraveneček, Květka Š.
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je tam dost chyb.chtělo by to opravit, škodí to textu.

25.12.2012 19:13:39 | Robin Marnolli

st krásné

08.07.2010 23:27:00 | Labanda

máš ůplnou pravdu-je to sviňa prodejná,ale bez ní to nejde.Mockrát jsem se pokoušela a vždycky někdo hodil laso a bylo.Tak se snažím jizvy přepudrovat novým vztahem a jít dál.Teď mám makeup,co my bezva sedí,tak snad už bude permanentní

08.07.2010 17:59:00 | Mates.21

Nevím, láska je sviňa, jedovatá a krutá. Ale taky krásná a úžasná, to co člověk může dát druhému, aby to pak ten druhý zahodil a rozkopal po smetišti, aby ten druhý to opětoval a my si toho vážili, bla bla. Bolí to, když si myslíš, že je všechno v pořádku a pak přijde rána a tvé srdce vykrvácí, těžko se pak hledá záplata a nové síly na to, aby se člověk dal dohromady a navázal s někým kontakt. Hodně to bolí.

07.07.2010 22:02:00 | Mushroom

Krásně napsané,moc hezky.Culík dává St:)

02.07.2010 21:52:00 | CULIKATÁ

Hodně se mi líbí, jak používáš metafory a přirovnání... ale bohužel děláš hodně pravopisných chyb. Jinak ti ale dávám tip - úvaha je nááádherná! :-)

25.06.2010 13:02:00 | Monica.

A vítej...

07.06.2010 22:00:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí