Jen prosté děkuji

Jen prosté děkuji

Anotace: ...

Už jen to,že jsi vstoupil do mého života a ukázal mi,že se můžu někomu líbit a někoho zajímat,je to pro mě přínos do dalších let,pozvedlo to mé sebevědomí.
Pomohl jsi mi označit problém,který nikdo nechápal a snažil ses mi pomoci.Já s tím teď bojuji a věřím,že porazím svého věčného nepřítele a nebude již obtěžovat můj život.
Pomohl jsi mi překonat strach z tolik věcí,asi si to ani neuvědomuješ.Nerada jsem o tom mluvila,ale ty jsi to udělal a pomohl mi tak.
Potkali jsme se ve špatnou dobu,můj život se ocitl v krizi,ale ty jsi přišel,začal mi vracet optimismus,ukázal,že jíst musím,že mě to ničí,že je důlžité pít denně x litrů tekutin,jak důležité je mít přátele,dodával jsi mi inspiraci a já zase začala psát.Pomohl jsi mi překonat jaro:-)
A v posledních pár dnech jsi mi pomohl začít se zbavovat naivity,což je věčný můj problém.
Podle mě jsme oba cítili,že to nemůže vyjít,být z toho něco světového,přesto nás k sobě něco táhlo,to musíš uznat,kdyby ne,nestane se to,co se stalo.
Nejsem smutná,že to končí,nejsem,víš proč? Protože já jsem teď šťastná.Díky tobě,přestože bez tebe.
A ikdyž si tohle nikdy nepřečteš,jsem ráda,že jsem to sepsala,vnitřně se s tím vyrovnala a utvrdila se v tom,že to nebolí.Mám úsměv na rtech,mám tě ráda a za všechno ti mockrát děkuju....
Autor Kohai, 12.06.2010
Přečteno 902x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr, KeepTheFlameBurning
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozplakalo mě to... Překrásný...

09.07.2010 21:56:00 | Blagit

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí