Binární rovnice ???

Binární rovnice ???

Anotace: včera sem zažil o5 šok a přiznám se ten sem nečekal ... byla to jak rána 380 do hlavy ... mno celou noc sem nespal a přemýšlel

Takže tento výkend sem myslel že bude jeden z těch pěkných klidných pohodových .. jo pátek začal slibně neutrálně no prostě báječně nejdřív ne ne nikam nejdu pak sem se já vůl nechal ukecat hups na kolo a byl sem v tom ... dojel sem na místo určení :-D kolem půl 10 s tím že se vrátím po půlnoci a půjdu spát ... no celou noc sem oka nezamhouřil byla to krásná noc a myslel sem že máme stejnou notu ... oki tak si tam ležíme do 6 do rána pak frčím domů trochu se vyspat ... sobotní večer provozovala kemping s partou u přehrady říkám si free není na tom nic špatnýho no jo ale neděle ta tomu dala korunu o proti pátku galeje .. ani dveře nekomunikovaly eče že tam byla sestra a kamarádi ... po té co se šeci dekovaly sestra s partou na mejdan mamča do práce a já uspal ty jejich 2 nezbednice sem myslel že aspoň trochu komunikace .. a nic .. zapálil sem si cigáro poseděl na balkoně a jel domů .. doma sem jí napsal sms jako co jsem udělal špatně. klasika sms z netu na 3 zprávy pokaždé z jiné stránky ani hlava ani pata ... jediný co sem pochopil je že si nerada pouští lidi k tělu a když to udělá tak se pak stáhne do ústraní , tak sem napsal sms dobře no tak sem napsal román v sms a odpověď žádná .. počkám co se z toho vyklube během dneška a pokud nic tak můžu jen usoudit že vyřešit binární rovnici by bylo daleko snadnější než se dostat na kobylku slečně ... nejdříf samý ťuťu ňuňu a ejhle máme tu X a hned vedle Y a je to v háji bo se to zamotává ... ale tenhle problém pozoruji u hodně holek ... neříkám že u všech ale hodně slečen má strach si pustit chlapa k tělu , ať je to zážitkem z dětství nebo z puberty nebo mněly minulého partnera co je týral nebo chlastal ... prostě a jednoduše ne všeci chlapy sou kurvy a ne všeci holky týrají ale dokud budou mezi náma ti druzí :-D co nám kazí reputaci budeme to mít s holkama těžký ...
Autor MailMann, 05.07.2010
Přečteno 1170x
Tipy 2
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí