????

????

Anotace: ????

Nechci mluvit o věcech, kterými jsme prošli. I když mě to bolí,tak už je to minulost.Už jsem vyložil všechny své karty a Tys to udělala také. Není už co říci, žádná esa v rukávu. Vítěz bere vše, poražený stojí opodál vedle vítězství, protože to je jeho osud. Byl jsem ve tvém náručí a myslel, že tam patřím. Mělo pro mě smysl, vybudovat hradbu, vybudovat si domov a myslet si, že v něm budu silný. Ale byl jsem blázen, že jsem hrál podle pravidel. Bohové mi určili osud, mysl mají chladnou jako led. A někdo támhle v dáli, ztrácí někoho drahého. Vítěz bere vše a poražený musí padnout. Je to jednoduché a jasné, proč bych si měl stýskat? Pověz, líbá Tě tak, jak jsem tě líbával já? Je to stejné jako se mnou, když Tě volá jménem? Někde hluboko uvnitř, jsi musela vědět, že mi scházíš. Ale co na to říci, pravidla vždy platí. Sudí rozhodnou a já se tím budu řídit. Diváci v téhle show se vždy drží při zemi. Hra už je zase v plném proudu, milenku nebo přítelkyni, věc velkou nebo malou, vítěz bere vše. Nechci o tom mluvit, protože mě to tíží. A chápu, promiň, že jsem přišel, omlouvám se, jestli se cítíš zle, když mě vidíš tak napjatého, bez sebedůvěry. Ale víš, VÍTĚZ BERE VŠE - VÍTĚZ BERE VŠE.....

Miluji Tě......
Autor Lumen, 26.08.2010
Přečteno 469x
Tipy 8
Poslední tipující: la loba, Caelos, sht1, Iva, Tyna 2
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Znám to...a nemá cenu myslet na to jestli je jí s někým jiným lépe...prostě je to jiné-chabá útěcha já vím...

31.08.2011 18:39:00 | la loba

Láska je pěkná kurva. Hrozná svině.

19.01.2011 09:15:00 | Caelos

Dokážeš skvěle napsat, co cítíš!...teď ještě kdyby to člověku ulevilo...:(

07.09.2010 19:31:00 | sht1

Všechno má svůj čas a jednou všechny rány přebolí. Je na čase zaží žít "znovu" , lepším životem .Držím palce.

31.08.2010 09:00:00 | Lucy Susan

Úžasně napsaný, ale smutný..

27.08.2010 21:13:00 | Tyna 2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí