Je to ona... Láska!

Je to ona... Láska!

Anotace: Je to starší a už to tu jednou bylo, ale nakonec, proč to nevložit znovu. =)

Přijde tiše, nenápadně. Najde si cestu jak na místo nechráněné tak i na místo dobře opevněné. Ta věc nás dělá šťastnými a přitom je těžké ji definovat. Je to jako den i noc. Jako hořkosladké nic podobné věčnosti. Má-li jádro ryzí pak nikdy nevymizí. Ta věc je jednoduchá a zároveň jako puzzle složitá. Prý je to ten největší dar. Nejkrásnější blud naší fantazie. Je to nebezpečná věc. Ne snad proto, že bychom nevěděli co znamená, ale proto že jí nedokážeme ovládat. Čím víc je starší, tím je silnější, pevnější, mohutnější. Neexistuje nic, čím bychom si ji zasloužili jednou provždy. Je to snad krásná věc, která umí člověka pozvednout z těch nejhlubších hlubin. Občas však je to utrpení. Prý je ta věc dopřána i těm kteří nezáří krásou, penězi či snad čistým srdcem. Je v tom nejhlubší odraz nitra našeho. Je to neproniknutelné tajemství. Je to křehká a jako čerstvě narozené mláďátko zranitelná věc. Je lehká jako ranní čerstvý vánek. Lidé by si jí měli vážit a neodmítat ji, pokud jsi je, vlastně nás najde. Má tisíce tváří a podob.
Autor Pythonissa__, 27.09.2010
Přečteno 696x
Tipy 13
Poslední tipující: Mraveneček, Roger, AMI WINSHETON, Labanda, Vampire angel, Radek.oslov.Šafárik, Jeněcovevzduchukrásného, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

st krásná je láska a i zákeřná ;-)

14.10.2010 03:05:00 | Labanda

Opravdu krásná-jednou jsem napsala něco podobného, chápu co pipusuješ. Opravdu krásné. SP!

09.10.2010 17:15:00 | Vampire angel

Je to křehká a jako čerstvě narozené mláďátko zranitelná věc, ale bez jedné věci to moc nejde a to je sex:-).Ale teď vážně, úvaha fakt pěkná.

30.09.2010 14:31:00 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí