Náš vztah

Náš vztah

Anotace: ..se vyvíjí asi trochu jinak... Chci říct, že ať se na tomhle stětě vyspíme s několika lidma, srdce si pořáb bude brblat to své...

Držel si mě za ruce a šeptal, že mě miluješ. Pamatuješ si to? Řekni - pamatuješ?
Stojíš a slyšíš mě brečet.
Nemůžu říct jak to ve skutečnosti je, můžu pouze říct co cítím.. Nemůžu dýchat, ale bojuju až do konce než všechno skončí.
Bolí to, ale to je v pořádku, protože miluju jak mi lžeš. Miluju jak umíš lhát!

Počkej!!
Kam jdeš??
Opouštím Tě!
Ne neopouštíš, pojd, vracíme se zpět!

A pokaždé, když Tě vidím u baru svádět slečnu v červeném vztáhnu na něj ruku..pukám studem...

Kdo je to?
Ani neznám její jméno!

Už jsi někdy někoho miloval tolik, že jsi mohl sotva dýchat když jsi byl s ním??
A teď tváří v tvář chrlíš na mě zlost a jed ve svých slovech, taháš mě za vlasy a já škrábu...
Říkali mi, že Tě mám nechat, nejde to - vím, že se navzájem milujeme.
Miluji naše krásné chvilky. Miluji jak to bolí, když se opouštíme, když mi lžeš...

Život není hra
Ale lhal jsi znova
Teď se musíš koukat, jak tě opouštím

Řekl si špatné věci, které si nechtěl říci
A spadli jsme zpět
Tvá povaha je stejně špatná jako ta moje. Takže si asi nemáme co vyčítat.. Neslyším upřímnost z Tvého hlasu, říkáš že to byla Tvoje chyba.

Jediné co vím, je že tě miluju tak moc, abych to překonal..
Podívej se mi do očí
Příště na to kašlu, nechám pěsti položené
Příště. Nebude žádné příště
Omlouvám se, přestože vím že lžeš

Už Tě nebaví si hrát? chceš mě zpátky?
Vím, že jsem lhář!
Autor AMI WINSHETON, 20.10.2010
Přečteno 595x
Tipy 1
Poslední tipující: Nick Name
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí