SVATBA J+J

SVATBA J+J

Anotace: Svatební řeč...jediné co nevím je, kdy bude ta svatba, ale už teď vím, co chci bezpodmínečně říct.

Vážení hosté, drazí kamarádi, moji milý svatebčané a především nejdražší Honzo!
Mám tu čest být tu v tento krásný den s Vámi a pronést pár slov.
Není nic důležitějšího a nic hezčího než když se v životě sejdou dva lidé, kteří se mají rádi, a to z opravdové lásky. Já o tom mnohokrát přemýšela a dospěla jsem k názoru, že láska může být různá. Ať je však jakákoliv, tak nikdy není samozřejmostí. Všichni známe lásku rodičovskou, jíž jsme důkazem a za niž jsme v dnešním světě vděčni. Všicni co jsme dnes tady věříme i v lásku parnerskou a přejeme tak našim svatebčanům, ať jim vydrží na vždy. Já sama za sebe bych však chtěla zmínit ještě jednu lásku a tou je láska přátelská. S Honzou jsme kamarádi již mnoho let a nebudu snad přehánět, když řeknu, že stejně jako věřím v jeho manželství, tak i vtoto naše přátelství věřím navždy. A proto zde dnes, ze statusu svědka, který mi byl mým nejlepším kamarádem svěřen slibuji, že se pokusím Vám dvěma, v všech obdobích Vašeho manželství, ať již půjde o ty těžší či naopak radostné, být oporou, a že se na mě můžete se vším kdykoliv obrátit. Ať tedy žije láska všeho druhu každý den našich životů. Na zdraví a lásku Vás všech!
Autor AH, 27.10.2010
Přečteno 391x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí