Co je to láska?

Co je to láska?

Anotace: Toto téma je poněkud staré, ale každý ho vidí jinak. Rád bych se chtěl podělit o to, jak vidím lásku já.

Láska je když je vám s někým tak dobře, že nepotřebujete již někoho jiného. Láska je něco co vám stačí k životu, něco při čem zapomenete na veškeré starosti, něco co vás učiní šťastným. Ale jak opravdu poznat že někoho Milujeme z celého srdce? Já si myslím, že když Milujete nějakou osobu,nedáte za ni ruku do ohně, skočíte do něj po hlavě. Když někoho Milujete, nevadí vám žádný z nedostatků které dotyčná osoba má, všechny chyby odpustíte a přehlížíte. Když někoho Milujete, jediné co chcete je, aby ten dotyčný byl šťastný. Chcete to tak moc, že kvůli tomu budete i trpět. V lásce člověk zažije ty nejhorší chvíle v životě, ale naštěstí i ty nejkrásnější. Ovšem není těžké zjistit jestli někoho milujete, těžší je 100% zjistit jestli daná osoba Miluje i Vás. Jak můžete získat jistotu? Nezískáte. Ale jestli danou osobu milujete, bude věřit jejím slovům a ještě více činům.... neboť to je láska.
Autor Jiskroid, 20.12.2010
Přečteno 762x
Tipy 5
Poslední tipující: angellka, Caelos
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jiskři.. ačkoli bych Ti to mohla říct osobně, rozhodla jsem se, že Ti to napíšu sem, aby sis to mohl kdykoli přečíst a zamyslet se nad tím.. třeba si na mě jednou vzpomeneš.. Láska.. jak půvabné slovo, nesčetněkrát přemýlané do různých tvarů a podob.. avšak.. Přátelství je mnohem víc než láska, jelikož lásky přicházejí a odcházejí, ale přátelé zůstávají, za nimi si chodíš pofoukat srdce, když Tě láska opustí.. Ale jinak jsi lásku vyjádřil moc hezky :) Bóóřa

06.01.2011 14:58:00 | Bóóřa

Když jsem se sem přihlásila, bylo tohle téma taky moje první úvaha...Ta láska prostě nedá vzniku nikomu, pořád na ni musíme myslet...tvoje zamyšlení se mi líbilo=))Píšeš krásně=)

20.12.2010 14:00:00 | prostejina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí