¦¦ Láska,láska v každem srdci klíčí... !!! ¦¦

¦¦ Láska,láska v každem srdci klíčí... !!! ¦¦

Anotace: pardon ale musim se vypovídat... :( a předem se omlouvám za pravopis ;)

Sbírka: Má vyznání a milování...

MRzí mě že ho neměly rády... mrzí mě že sem dostala na výběr buďto ony moje kámošky a sestry nebo on... láska..
nedokázala sem se vzdát toho koho miluju celým svým srdcem, protože on je světlem mýho života... chci se probouzet a usínat v jeho náručí, abych první co se ráno probudim viděla jeho obličej... chci usínat s jeho jménem na rtech... ach jak moc ho miluju... nikdy sem nikoho tak nemilovala...daly mi na výběr, a protože já sem se jeho vzdát nedokázala tak mi řekli bay bay a odešly...ale napřed mi řekly pár slov... prý sem se změnila... můj bajvalej mi řekl že sem tedko vypatlaná... ale štastná =* mrzí mě že tuhle část neviděj... připadá mi že jsou k týhle možnosti slepý... neviděj jak moc sem štastná a že ho miluju víc než mýho bejvalýho...a nenechám si ho vzít ani nikým sebrat ... protože todle je moc krásné... a někdy mi to připadá jako sen... protože já nechápu jak se mohl do mě zamilovat.. jsem malá brunetka a mám modré oči... možná dělám hlouposti a ráda se směju... ale jinak nic neobvyklého... jestli je to jen sen tak nikdy nechci, aby zkončil...a jestli to je zkutečnost tak sem ten nejštastnější člověk pod sluncem... protože jak kdo si řekl každý sme anděl s jedním křídlem a abychom vzlétli musíme se obejmout....a todle objetí bych chtěla cítit pořád.. protože ho miluju !!!
Autor katkabloom, 10.01.2011
Přečteno 562x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí