Plameny

Plameny

Anotace: ...

Dívám se do plamenů ohně...vidím spalující vášeň..jako bych hleděla do svého nitra...ale momentálně není toho,kterého by mé plameny spalovaly....toho,jenž hledám..nejsou to oni,je to on..ten,který chápe,který ví,který mě najde,vídám ho ve snech..ale neznám jméno,neznám hodinu ani den našeho setkání,ale přesto to vidím..předvídám,ikdyž neznám tvář..tak vidím..zvláštního člověka.Každou noc volám..hledám z hloubi své duše,takový žal,samota v tomhle světě,mezi těmito lidmi...jsou tak stejní a já tak odlišná.Všichni to vidí,všichni to ví.Už mě za to dávno odsoudili.Vnímáš to stejně,ano...ale nejsi tu.
Autor Lasombra, 05.03.2011
Přečteno 477x
Tipy 3
Poslední tipující: Kávový Poutník, Trystan ap Tallwch
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemyslím si,že je to iluze. Naopak,je to reálné a určité. To,že se to pokroutí po svém začátku,není vina iluze. Mám podobný pocit a užívám si ho. Něakou dobu asi ještě budu. :-)

31.08.2011 01:48:00 | Kávový Poutník

Vše co vidíš kolem sebe je iluze... jen nevíš jestli je jednoduchá, duplovaná nebo mnohonásobná. Reálné v tomhle světě není vůbec nic...

21.03.2011 22:21:00 | Trystan ap Tallwch

Těžko;-)proč bych tu pak byla já....Všimni si části:vídám ho ve snech..na iluze nevěřím,věřim v tohle,ve svůj cíl.

16.03.2011 21:35:00 | Lasombra

Existence takového člověka je bohužel jen iluzí...

16.03.2011 21:29:00 | Trystan ap Tallwch

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí