Proč ? Sama sebe se ptám ..

Proč ? Sama sebe se ptám ..

Anotace: *http://www.youtube.com/watch?v=JIfMAPiuki8&feature=related* Srdce je orgán, který v těle necítíme, ale když je zraněné, bolí to ze všeho nejvíc…

Jediný co bych si teď přála je objetí od někoho,kdo by mě miloval .. Proč se vždy musím zamilovat do nesprávné osoby ? Proč je život tak krutý ? Proč mě nemá rád ? Proč na mě kašle ? Proč,proč,proč ..?? Sama sebe se ptám.
Láska není jednoduchá a když se zamilujete do někoho,kdo váš nemá aspoň trošku rád je to pak špatný.. Trápíte se den co den..
Myslíte jen na něj a slzy Vám stékají po tváři..Všichni si okolo myslí jak jste šťastní.. jaký máte bezva život,ale co kdyby chvíli byli vámi ? Pak by veděli jak se cítíte ..

Neznamená,že se směji,že je vše v pořádku,že jsem šťastná .. V dnešní době se člověk bojí dát své city najevo a užírá se tím uvnitř sebe ..

Chtěla bych cítit tvé rty na svých a jak mi šeptáš do ucha miluji Tě !! <3 :-( .. Od tebe to bohužel nikdy neuslyším.Už jsem se tolikrát zklamala a já nechci zas.
Mé srdce bolí,ale ty to nevidíš .. Nevíš,že na tebe den co den myslím a čekám na smsku od tebe..
Chtěla bych být aspoň chvíli šťastná a trávit s tebou každičký den .. Chybí mi to :-(

Zkus být chvíli mnou a uvidíš,že to není žádná pohádka.. Uvidíš jak se právě teď cítím..

CHCI TĚ !!
Autor Kristye, 07.04.2011
Přečteno 609x
Tipy 4
Poslední tipující: Dollinka, Richter Rosenheim, H.I.L.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ani ten život není fér :) na tomto světě většinou není něco jako spravedlnost a láska je složitá, hodně složitá..a slepá..Skoro každý si projde tímhle, kdy hledá a nemůže najít...Ale neboj, někde v dálce na tebe čeká tvůj vysněný princ, který tě bude milovat jako nikoho ;)

02.05.2011 16:53:00 | Richter Rosenheim

uplně jako moje slova...láska není fér tak jako život...taky mi nic nevychází,nemám v ničem štěstí...a vybírám si špatně...jsem asi *špatně narozená*...

12.04.2011 20:45:00 | H.I.L.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí