Láska

Láska

Anotace: Láska je všudypřítomná... Ale co to vlastně láska je?

Když se řekne slovo láska, každý si představí něco jiného… Ale co je to ve skutečnosti láska? Je to chemický pochod v našem mozku, jak ji prezentují vědci? Nebo je to chorobná touha plavit se po moři, nespoutaný a svobodný? Láska je pro každého něco jiného… Ale pravá podstata lásky netkví v tom být s člověkem, kterého milujeme, procházet se po lesích, nebo se plavit po moři… Podstata lásky tkví v umění přežít bez osoby, činnosti či věci, kterou milujeme, pokud víme, že je to tak pro milovanou osobu nebo věc lepší… Milovat znamená žít bez dívky, pro kterou byste i zemřel, pokud víte, že s vámi nebude šťastná a dokud jste v jejím životě, štěstí nenajde… Milovat znamená vzdát se procházek po lese, když víte, že tím rušíte duchy lesů a oni tak nenaleznou klid… Milovat znamená neplavit se po moři, když víte, že by kvůli vám živočichové v něm vyhynuli… To je pravá láska, ne být a dělat za každou cenu s tím, koho milujeme nebo to, co milujeme, ale naučit se bez toho žít, pokud víme, že to tak bude lepší… Ubrat sobe a alespoň se pokusit najít štěstí jinde, nežli se s falešným štěstím v srdci dívat, jak ten, koho milujeme, trpí…
Autor Jean Ringo, 04.05.2011
Přečteno 606x
Tipy 2
Poslední tipující: Karlička, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí