Láska-proč

Láska-proč

Anotace: proč to tak musí být :(

Proč se to vše děje? Proč nám může ubližovat? Je to tak krásné, ale zároveň tak zranitelné. Zraňuje nám srdce a bodá do něj, jak kdyby bylo obalené betonem a nic se mu nemohlo stát. Člověk se kvůli tomu někdy vykašle na všechno na všechny. Ztratí kamarády i rodinu. Neříkam že v každém případě, ale stává se to. Zvrtne se jedna věc a najednou se zhroutí úplně všechno. Zhroutí se vám život, psychicky jste úplně v háji. Když to vše začíná jste šťastní a říkáte si, co se může stát, vždyť je to vše tak perfektní. Jo ze začátku možná, ale později a to nemusí být za pár týdnů nebo měsíců, může to trvat i roky, než si uvědomíte, že už to jde do pr...., ukončíte to a zase máte ten ohavný pocit, zase jste z toho mimo. Zbývá vám možná tak doufat a věřit, že se objeví zase ten krásný cit, a vy budete zase šťastní. Nevím už jak jinak to vyjádřit a pokud jste doteď nepochopili o čem celou dobu píšu, tak je to LÁSKA! Ano láska je krásná a přitom vás dokáže ponořit až na dno. Závidím těm, kteří našli opravdovou lásku a vydrží jim to. Taky bych chtěla už být bez starostí a bolesti.
Autor Smutné srdíčko, 04.05.2011
Přečteno 521x
Tipy 3
Poslední tipující: Richter Rosenheim, Pythonissa__, kasparoza
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No dobře tak já ti věřim :D

05.05.2011 09:03:00 | Smutné srdíčko

Asi už jsi to opravila, ale stejně mi nevěříš, že jsou vyjímky, kde se před spojkou A píše čárka, takže... :)
Základní pravidlo říká, že čárka před a se nepíše, jestliže jde o slučovací spojení. Jestliže jde o spojení v jiném než slučovacím poměru, čárku před a píšeme. ;)
Tady máš víc... ;) http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=153

05.05.2011 09:02:00 | Pythonissa__

bolavé srdíčko mluví příliš překotně a krásně, ale někdy odpovědi neexistují...

05.05.2011 00:21:00 | kasparoza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí