Říkal si...

Říkal si...

Anotace: Giovanni Battista Boccaccio: V lásce vyhrává ten, kdo miluje méně.

Dopis pro někoho, kdo si ho stejně asi nepřečte...

Říkal jsi, že mě miluješ a já bláhová Ti věřila. Říkával jsi, že jsem jiná a to se Ti líbí. Že nejsem naivní „pipina“. Byla jsem naivní, když jsem si myslela, že naše láska je pravá. Byla jsem jiná a pořád budu. Nejsem holka, která by za Tebou neustále lezla. Tys měl dobývat! Nejsem holka, která na ulici po Tobě bude neustále lézt a pusinkovat Tě. To patří do soukromí! Mám dost zájmů, které nechci opustit. Chci se učit, protože chci mít dobře výsledky a dostat se na školu, na kterou bych chtěla jít. Jenže to si nedokázal pochopit. Vadilo Ti, že nemám tolik času. Já Tě na začátku našeho vztahu varovala. Odpověděl si mi, že to chápeš a budu mít času kolik budu chtít. Nedodržel si to. Říkával si mi, jak mě hrozně moc miluješ a pak si z ničeho nic najdeš jinou. Kdy ta naše láska vyprchala? Ne nadarmo se říká: Ten, kdo opravdově miluje, skoro nikdy nepozná, kdy ho ten druhý milovat přestal.Také ji budeš tvrdit, že ona je ta jediná, že je Tvůj život a nechceš bez ní žít? Budeš ji přesvědčovat o tom, jak je krásná a dokonalá? Kolik dívek to ještě od Tebe uslyší? Chtěl si konec, máš ho mít, ale nechtěj po mě kamarádství. Přátelství může skončit láskou, ale láska nikdy nemůže skončit přátelstvím.
Ten, kdo miluje, umí nechat odejít, proto Tě nechám odejít a nic Ti nevyčítám. Zažila jsem s Tebou krásné chvíle, na které nezapomenu a budu je mít někde v srdci pořád, ale nemůžeš po mě chtít, abych zapomněla na to, co jsi mi udělal. Nemůžu se tvářit, jako by se ni nestalo a brát Tě jako kamaráda. Pro mě nejsi jenom kamarád. Jen mi prosím, nepiš, že jsem človíček, na kterém Ti záleží. Není to pravda! Proto naposledy říkám: Sbohem. Byla jsem jen druhá, já to vím, proto z Tvého světa odcházím. Byla jsem jen druhá, tak se měj a šťastně na mě zapomeň!
Autor *..::AduSHka::..*, 22.08.2011
Přečteno 546x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí