Dětské instinkty

Dětské instinkty

Anotace: .

Děti jednají od narození podle svých instinktů, ví, co se jim líbí, a to co se jim nelíbí, od toho se drží stranou. Dítě si jde podle svých instinktů pro své štěstí. Instinkty ho vedou. Díky nim se radují ze života.

Než dítě získá poznání, je naprosto svobodné, nepředstírá, že je něčím, čím není. Dítě samo sobě plně důvěřuje, koupe se nahé a klidně si na veřejnosti strká ručičku do prdélky. Vše, čemu potom začneme věřit, co si o sobě myslíme, je tu pouze proto, že nás tomu někdo naučil. Někdo nám řekl, že když máme méně než 50kg, tak jsme vychrtlí, někdo nám řekl, že když máme více než 70kg, tak už máme nadváhu. Takže to jako musíme svoji váhu udržovat mezi 50-70kg?

V pubertě začínáme hledat, hledáme sebe sama, mnoho z nás se ale nelíbí samo sobě, a proto nemůžou tu pravou lásku nikdy najít. Dokavaď nezačneme mít rádi sami sebe a nepřijmeme ostatní takové, jací jsou, tak nikdy tu pravou lásku nenajdeme. V další životní etapě pak hledáme spravedlnost, pravdu a samozřejmě dokonalost.
Autor saxjirka, 11.09.2011
Přečteno 536x
Tipy 7
Poslední tipující: Lucy Susan, E.T.Jane, Zefi, A-ya, ewon
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj!
Musím říct - zejména ta pasáž o dětech mě chytla za srdce, protože je to pravda! :)

27.09.2011 20:54:00 | Karlička

Děkuji Vám za příspěvek, snažil jsem se to napsat tak, aby to každou maminu alespoň trošku zaujalo a u srdíčka nadchlo :-)

02.05.2013 21:24:32 | saxjirka

Ano, psychologové a znalci duše radí mít rád sám sebe, posilovat si sebevědomí a tak vychovávat své děti. Nesnižovat jejich sebevědomí, aby pak neměly problémy po celý život. Nízká víra v sebe sama má za následek spoustu negativ - hůř se hledá zaměstnání, partner.. prostě to nejdůležitější co pro život třeba...

15.09.2011 09:49:00 | E.T.Jane

Krásně napsané. A hlavně pravdivě! Bohužel spousta lidí právě tohle neví. Přitom je to ta nejzákladnější myšlenka. Miluj sebe a ostatní tě také budou milovat. :)

12.09.2011 21:05:00 | A-ya

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí