Odpouštění

Odpouštění

Anotace: Kdo z nás neprošel láskou, bolestí?

Bylo už o tom tolik napsáno, bylo už tolik vyřčeno a přitom se stále dokola pouštíme znova a znova do tajů této záhadné krásky a jejího objevování. Láska je spojena s bolestí, ano říká se, že člověk musí projít bolestí, aby si štěstí zasloužil, jenže když bolesti je příliš? Přijdou chvíle v životě, se kterými nepočítáte a okamžiky, které by jste ze svého života nejraději vymazali. A když potkáte tu opravdovou lásku tu skutečnou po které jste celý život toužili, je bolest o to větší. Když cítíte, že této osobě jste naprosto oddáni a otevřeli jste jí zcela své srdce, pak jen těžko nacházíte slova která by vaše srdce mohla uklidnit, pláč utišit. Chcete křičet volat a váš milý vás neslyší. Toužíte po obejmutí třeba jen po dotyku ve kterém je právě to tajemství lásky. Pouhý dotyk, pohled do očí či polibek v nás dokáže probudit krásu a radost, zábrany odstranit, najednou z vás spadne ten pocit lítosti, bolesti či pocit ublížení. Jste šťastni, i když kapky soli zdobí vaši tvář, však jsou to kapky štěstí, že se máte ke komu přitisknout, koho obejmout.
Jednou mi "někdo" řekl, že opravdová láska přichází jednou za život a já ji potkala, moje srdce celé zaplnila. I když se občas s bolestí potýkám, jsem šťastná, že tuto lásku mám. Jsem šťastná, že ji mám a vážím si toho, protože nikdy nikomu na mě tak nezáleželo jako jemu. Je můj život.

A ještě na závěr jedna nádherná myšlenka:
Všichni se učíme v životě přijímat a chápat. Snažte se přijímat život a vše, co přináší, chápejte jako vzácný dar, jako zkoušku a posléze mějte nesmírnou radost z jejího zvládnutí. Snažte se přijímat vše s láskou. Naučte se chápat. Naučte se chápat své omyly i chyby v jednání druhých.
M.Hrabica
Autor mankey, 23.02.2006
Přečteno 755x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (8x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí