Miluji Tě

Miluji Tě

Anotace: Co si pod tímto spojením představit ?

Miluji Tě

Co si pod tím slovním spojením vlastně člověk představí, co tím chce přesně vyjádřit. Spousta lidí si dle mého názoru zvykla tato dvě slůvka používat místo Mám Tě rád(a). Ona původní představa někoho milovat pochází pravděpodobně z čeho jiného než ze se sexu. Není to nic divného, ale když se na to podíváme trošičku z jiného úhlu pohledu, tak zjistíme, že je to především touha něco dávat, a nikoliv dostávat. Dávat to i přes to, že za to nic nedostaneme. Však uvědomme si co je při sexu pro nás všechny důležité. Samozřejmě nabízí se odpověď vlastní uspokojení to budou tvrdit povrchní lidé, ale není to spíše touha přivodit právě partnerovi(ce) ono uspokojení něčím jí(jeho) obdarovat? Myslím, že ano, alespoň u velké části z nás.

Spojení Miluji Tě podle mne natolik zevšednělo, že jej někteří používají jako Dobrý den. Ale vždyť přece milovat je něco naprosto výjimečného, tím neříkám, že bychom své city neměli vyjadřovat, ba naopak bychom dané osobě měli neustále ukazovat, že je to právě ona, která je tím jediným pro co dýcháme.

Jak však poznáme, že je to právě tato osoba, které bych měl říci Miluji Tě? Na to asi neexistuje žádná kloudná odpověď, nicméně to ucítíme a nebude to na počátku, to jsme se zamilovali a je nám spolu dobře poznáme to přesně v těch chvílích kdy nám je těžko, když přijdou starosti a my víme, že se máme o koho opřít a věřte mi není to z rozumu. Prostě v jedné chvíli ucítíte, že se ve Vás něco změní. A od té chvíle nebudete říkat Miluji Tě jako slova, v té chvíli se to změní na vědomí a bude to bude říkat celé Vaše tělo.
Autor Riors, 03.03.2006
Přečteno 1169x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (7x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí