Nač vztah, proč lásku...?

Nač vztah, proč lásku...?

Anotace: ...

Každý se zamiluje, ať už v útlém věku a nebo později či až ke stáří. Nejčastěji je to v dospívání a nebo spíš na tyhle lásky vzpomínáte nejvíc.
Když vztah nemáte, hledáte ho a nebo po něm toužíte, sníte. Poté co najdete osobu, která vám padla do oka, je milá, krásná, je všechno a vyjde vám to, máte hezký harmonický vztah. Ale potom co zamilovanost opadne už vidíte na svém protějšku ty chyby, které dřív vidět nebyly a nebo jste je spíš vidět nechtěli? Říkáte si: Možná by to bylo lepší bez kluka/holky. Bylo by víc času na kamarády, bylo by to bezproblémů, bez starostí, bez řešení... Neříkám že každý cítí totéž nebo zrovna takhle, ale možná se najde někdo kdo se s tím stotožní...
Když je vztah v rozbřesku tak je ta zamilovanost velká, ne-li stoprocentní. Ale někdy jsou i pochybnosti... Co když náš vztah po čase zevšední? Co když si za čas nebudeme rozumět? Co když mi nebude stačit to co mi nabízí? Co když už ho nebudu milovat?! Někdy je strašně moc pochybností,otázek a hrozně málo odpovědí.
Chcete to.Chcete to co nemáte, ale když to získáte za čas to zevšední. Jestliže máte mnoho pochybností, znamená to že to nemá cenu?
Nejhorší na vztahu je, když jeden toho druhého miluje, ale ten druhý jeho ne. Co kdysž se to bojí říct, jenom proto že chce být ohleduplný a nechce toho druhého zranit?!
Nevím... A to je ta nejhorší odpověď i pochybnost.
Autor Pincik, 14.03.2006
Přečteno 590x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nic k tomuhle dílu, jen reaguju na koment u Raněné rty ... Romeo by to napsal, ale to by jsi ho musela napřed opustit. Jo a koukám, že Romeo začal filozofovat ... fakt, že odhalil novou věc ... =DDD

17.04.2006 13:20:00 | Miro Sparkus

Jediné co na toto lze napsat...milovat je krásné, milovat je božské...ale přiznat si, že už někoho nemilujeme je z toho to nejtěžší...

14.04.2006 18:22:00 | _Romi_

Nad tímhle problémem či háčkem ve vztahu si asi lámal hlavu už kde kdo, pěkně jsi to napsala, ale jediná moje rada zní:"Poslouchej hlas svého srdce." Ohleduplnost je sice pěkná vznešená věc, ale když tě ta druhá osoba miluje, tak by přece nechtěla, aby jsi dále trpěla, teda aspoň myslim.

19.03.2006 16:29:00 | Miro Sparkus

To je velkým problémem dnešní doby = ze všech věcí se dělá věda!! Proč by někdo nemohl být zamilovaný celý život? Znám desítky párů, které tak žijí! Deset let, dvacet, třicet! Dneska se partneři střídají jako ponožky, jeden víkend se vyspím s jedním, druhý víkend s druhým. Když se mi můj partner nelíbí, tak ho odkopnu! To není správné. Do vztahu (opravdového vztahu) vstupuji s tím, že je to do konce života. Je to bezvýhradný vztah, bezvýhradná láska k tomu druhému a především respektování jeho chyb. Takový vztah nemůže zevšednět. Právě naopak. Po letech je čím dál zajímavější, vášnivější a lepší:-) Hlavně se nezabývej uvažováním nad tím, že vztah zevšední. Proč by měl? Pokud udělám vše pro to, abych toho druhého miloval, ctil ho a respektoval, pak vztah vykvete. Záleží však také na tom, s kým chodíš. JSem křesťan a věřím, že mou dívku mi poslal do cesty Bůh. Jsem si tím jistý. I ty si musíš být jistá, že kluk je ten pravý. Pokud si nejsi jistý, nic si s ním nezačínej. Jinak to může skončit, jak píšeš. Smutkem a nostalgií. Tak hledej toho pravého, žij svatě a všechno bude v pořádku:-))

S požehnáním

16.03.2006 13:13:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí